سرپرست اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی مطرح کرد؛

نقش موثرتر کتابخانه‌های عمومی با ارائه خدمات روانشناختی و مشاوره‌ای

نوربخش گفت: اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی آمادگی ارائه خدمات نوین کتابخانه‌ای از نوع روانشناختی و مشاوره‌ای را در سطح کتابخانه‌های عمومی استان دارد و امید است با تعامل نهادهای فرهنگی در آینده شاهد رویدادهای مشترک فرهنگی در حوزه‌های مختلف باشیم.
کد خبر: ۶۸۰۱۴۶
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۲ - 23July 2024

نقش موثرتر کتابخانه‌های عمومی با ارائه خدمات روانشناختی و مشاوره‌ایبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، آیین افتتاحیه مراکز خدمات روانشناختی و مشاوره‌ای «راه زندگی» در راستای انعقاد تفاهمنامه همکاری مشترک نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و کمیته امداد خمینی (ره) با حضور «حسین نوربخش» سرپرست اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی و «رضا سلم‌آبادی» مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان در کتابخانه مرکزی امام (ره) مشهد برگزار شد.

حسین نوربخش در این مراسم اظهار داشت: برنامه‌ای که امروز در کتابخانه مرکزی امام خمینی (ره) در حال برگزاری است پیرو تفاهمنامه منعقد شده نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور با کمیته امداد خمینی (ره) و به تبع آن استان با توجه به رسالت جدید کتابخانه‌ها به‌عنوان پایگاه‌های اجتماعی است. تلاش ما این است تا با توجه به ظرفیت کتابخانه‌ها این رسالت و وظیفه را بیشتر، موثرتر و عملی‌تر به نمایش گذاشته شود.

وی افزود: با توجه به ظرفیت کتابخانه‌های عمومی در شهرستان‌ها معتقدم تمامی کتابخانه‌های عمومی قابلیت افتتاح این مراکز خدمات روانشناختی را دارند.

سرپرست اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی با اشاره به برگزاری این خدمات در کتابخانه تصریح کرد: با توجه به این مهم تاکید ما بر مشاوره گروهی در کنار مشاوره فردی است.

نوربخش با بیان اینکه کتابخانه‌های عمومی متعلق به عامه مردم است گفت: اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی آمادگی ارائه خدمات نوین کتابخانه‌ای از این نوع را در سطح کتابخانه‌های عمومی استان دارد. امید است با تعامل نهاد‌های فرهنگی در آینده شاهد رویداد‌های مشترک فرهنگی در حوزه‌های مختلف باشیم.

نوربخش ابراز امیدواری کرد: این آیین منشا خیر و بهبود فضای زندگی اجتماعی و شخصی عموم افراد جامعه باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار