فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی:

روز ایثار و مقاومت اراک باید در تقویم ملی کشور ثبت شود

سردار عمومهدی گفت: سند هویتی پنج مرداد اراک قابل بسط و مطرح کردن است، باید به این روز ببالیم و به آن افتخار کنیم و جوانان را به این سند هویتی ارتباط دهیم به شرطی که به خوبی این واقعه را بیان کنیم.
کد خبر: ۶۸۰۱۷۸
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۲ - 23July 2024

روز ایثار و مقاومت اراک باید در تقویم ملی کشور ثبت شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اراک، سردار مرتضی عمو مهدی فرمانده سپاه حضرت روح الله استان مرکزی، در نشست با اصحاب رسانه پیرامون روز حماسه، ایثار و مقاومت اراک اظهار داشت: سند هویتی پنج مرداد اراک قابل بسط و مطرح کردن است،باید به این روز ببالیم و به آن افتخار کنیم و جوانان را به این سند هویتی ارتباط دهیم به شرطی که به خوبی این واقعه را بیان کنیم.

سردار عمومهدی گفت: باید این روز به عنوان یک روز ملی در تقویم ثبت شود و پنج مرداد، روز ایثار و مقاومت شهر اراک است و باید یک سند هویتی در این خصوص برای آینده جوانان استان و اراک ایجاد کنیم تا به آن ببالند و افتخار کنند. از سال گذشته کارهای خوبی در این راستا انجام شده ولی در کل، تاحدودی در رابطه با پنج مرداد غفلت شده و باید برای سال‌های آینده بیشتر کار کنیم.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی افزود: روز پنج مرداد، قله حماسه آفرینی مردم شهر اراک است، این روز را باید با یک اسم و عنوان زیبا در تقویم کشور ثبت کنیم. همانند سوم خرداد که روز مقاومت، ایثار و پیروزی مردم خرمشهر و روز چهارم خرداد که روز مقاومت و پایداری مردم دزفول نامگذاری شده است باید در خصوص روز پنجم مرداد نیز یک نام زیبا تولید کنیم و حداقل کار این است که این روز را در تقویم استان و شهر خود بیاوریم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: باید تلاش و برنامه ریزی کنیم تا پنج مرداد و حوادثی که در آن رقم خورده را به خوبی بیان کرده و جوانان و نوجوانان و کارگران را از این روز غرورآمیز مطلع کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها