معاون زنان رئیس جمهور مطرح کرد؛

ضرورت ارائه آموزش‌های تربیتی و مهارتی برای فرزندان زنان زندانی

خزعلی گفت: خانواده‌های دارای زندانی و زنان دارای مشکل اخلاقی که در حاشیه شهرها زندگی می‌کنند نیازمند حمایت و آموزش‌های تربیتی و مهارتی هستند.
کد خبر: ۶۸۰۱۸۰
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۸ - 23July 2024

به گزارش گروه جامعه دفاع‌پرس، نشستی با حضور «انسیه خزعلی» معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده و نمایندگان سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور، دبیر مرکز رصد و پایش و مدیریت آسیب‌های اجتماعی کلان شهر تهران، جمعی از فعالین اجتماعی و خیرین کشور برگزار شد.

آموزش‌های تربیتی و مهارتی برای فرزندان زنان زندانی

در این نشست ضمن بیان پیشنهادات؛ به بررسی چالش‌ها و موانع موجود پرداخته و بر تجمیع کمک‌ها و استفاده از کارکرد سازمان زندان‌ها تاکید شد، نگهداری به مدت محدود از فرزندان زندانیان و رسیدگی تربیتی فرهنگی و علمی نسبت به فرزندان زندانیان و تحت پوشش حمایتی و معنوی قرار دادن ایشان از پیشنهادات مطرح شده در این جلسه بود.

خزعلی با اشاره به اینکه خانواده‌های دارای زندانی و زنان دارای مشکل اخلاقی که در حاشیه شهر‌ها زندگی می‌کنند نیازمند توجه، حمایت آموزش‌های تربیتی و مهارتی هستند، گفت: فرزندان این خانواده‌ها بیشتر در معرض آسیب قرار دارند که باید نگاه و اهتمام ویژه‌ای برای اقدامات در این خصوص انجام شود.

وی، گسترش و ارتقای خدمات کیفی مؤثر و به هنگام، به خانواده زنان زندانی، هماهنگی نیرو‌های مردمی جهت امداد رسانی به خصوص با رویکرد تربیتی در ارتباط با آسیب‌های مرتبط با خانواده زندانیان و زنان آسیب دیده در حاشیه شهر‌ها را از اهداف مهم این طرح برشمرد و بیان داشت: معاونت زنان و خانواده از طریق انعقاد تفاهم نامه با سازمان زندان‌ها و شهر داری قصد دارد حمایت لازم و پشتیبانی مورد نظر را نسبت به گروه‌های مردم نهاد تأمین کند.

انتهای پیام/۳۷۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار