فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک:

افتخارات پنجم مرداد متعلق به همه مردم اراک است

سرهنگ مهجوری گفت: پیگیر ثبت پنجم مرداد در تقویم رسمی کشور هستیم، وقایع پنج مرداد باید در کتب درسی آموزش و پرورش ثبت شود و پیگیر این موضوع هستیم. در پنج مرداد، شهدایی داریم که باید حماسه آفرینی آنها روایت شود.
کد خبر: ۶۸۰۲۱۱
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۴ - 23July 2024

افتخارات پنجم مرداد متعلق به همه مردم اراک استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اراک، سرهنگ پاسدار «محمد مهجوری» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک در نشست خبری روز حماسه، ایثار و مقاومت شهر اراک اظهار داشت: یکی از کارهایی که دنبال می‌کنیم پیگیری دیدار مردم شهر اراک با مقام معظم رهبری به مناسبت روز پنج مرداد است که با جدیت دنبال می کنیم.

وی گفت: پیگیر ثبت این روز در تقویم رسمی کشور هستیم، وقایع پنج مرداد باید در کتب درسی آموزش و پرورش ثبت شود و پیگیر این موضوع هستیم. در پنج مرداد، شهدایی داریم که باید حماسه آفرینی آنها روایت شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک تصریح کرد: تولید نقاشی‌های ماندگار از وقایع پنج مرداد، برگزاری تور یکروزه از محل‌های بمباران، برگزاری نمایشگاه، مصاحبه با بازماندگان این روز، برگزاری ۲۵ مراسم یادواره‌های خانگی، تولید کلیپ سرود پنج پنج، اجرای نمایش میدانی ویژه و همچنین کمک به نیازمندان به تعداد ۲۰۷ شهید پنجم مرداد از جمله برنامه‌ها به مناسبت این روز است.

سرهنگ مهجوری خاطرنشان کرد: چاپ کتابی در رابطه با پنج پنج، توانمندسازی راویان دفاع مقدس برای روایت گری این وقایع، ساخت فیلم یا سریالی در رابطه با پنجم مرداد توسط حوزه هنری کشور نیز در دستور کار است. عصر پنج شنبه همین هفته در گلزار شهدا برنامه‌ای با حضور خانواده شهدا و در روز جمعه نیز مراسم دعای ندبه در گلزار شهدا برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار