هشدار آنروا نسبت نامگذاری این آژانس به عنوان یک سازمان تروریستی توسط اسرائیل

مشاور رسانه‌ای «آنروا» گفت: تلاش‌های اسرائیل برای از دست دادن مشروعیت این آژانس بین المللی، تلاشی قدیمی، اما به روز شده، است.
کد خبر: ۶۸۰۲۱۸
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۲ - 23July 2024

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، «عدنان ابوحسنه»، مشاور رسانه‌ای آژانس امداد و کار سازمان ملل برای پناهندگان «آنروا»، هشدار داده وگفت تلاش‌های اسرائیل برای از دست دادن مشروعیت این آژانس بین المللی، تلاشی قدیمی، اما به روز شده، است.

هشدار آنروا نسبت نامگذاری این آژانس به عنوان یک سازمان تروریستی توسط اسرائیل

ابوحسنه در اظهارات خود در شبکه اردنی افزود: تصمیم کنست برای طبقه‌بندی «آنروا» در فهرست سازمان‌های تروریستی ابعاد بسیار خطرناک‌تری نسبت به گذشته به خود می‌گیرد که مانع حضور وهمکاری با آن چه در کرانه باختری، وچه در غزه یا بیت المقدس شرقی می‌شود.

وی در ادامه تصریح کرد این اولین بار است که یکی از کشور‌های عضو سازمان ملل، یک سازمان بین المللی را در زمره سازمان‌های تروریستی طبقه بندی می‌کند.

وی هشدار داد: این تصمیم در صورت اجرایی شدن عواقب بسیار خطرناکی برای ثبات و آینده میلیون‌ها آواره‌ی فلسطینی به ویژه در کرانه باختری، نوار غزه و قدس اشغالی خواهد داشت.

او همچنین با بیان اینکه تلاش‌هایی برای جلوگیری از فعالیت آنروا در نوار غزه وجود دارد، خاطر نشان کرد که ممانعت از فعالیت آنروا در نوار غزه، به معنای صدور حکم اعدام برای این منطقه است.. واقعیت در نوار غزه چنین است که در غیاب هیچ مقام فلسطینی، دولت، یا کار سازماندهی شده دیگر، آنروا تنها ارگان سازماندهی شده است که با هزاران سازمان دهنده، تأسیسات و وسایل نقلیه در شمال و جنوب در حال فعالیت است.

انتهای پیام/۹۵۵

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار