جلسه هماهنگی تدفین شهید گمنام در شهرک حصار خروان برگزار شد

جلسه هماهنگی تدفین شهید گمنام در شهرک حصار خروان بخش محمدیه با حضور امام جمعه محمدیه، مدیرکل اداره حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین و بخشدار محمدیه برگزار شد.
کد خبر: ۶۸۰۲۱۹
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۲ - 23July 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، جلسه هماهنگی تدفین شهید گمنام در شهرک حصار خروان بخش محمدیه با حضور حجت الاسلام والمسلمین «بهاء‌الدین آقاحسینی» امام جمعه محمدیه، سرهنگ پاسدار «محمد امیری مقدم» مدیرکل اداره حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین، «محسن آخوندی» بخشدار محمدیه و سایر مسئولین در دفتر امام جمعه  برگزار شد.

در این جلسه آخرین هماهنگی‌ها و بررسی‌ها جهت ساخت یادمان شهدا و همچین برنامه ریزی جهت برگزاری مراسم تشییع و تدفین شهید گمنام در حصار خروان صورت پذیرفت.

حجت الاسلام بهاء‌الدین آقاحسینی در این جلسه اظهار داشت: شهدا حق بزرگی بر گردن تمامی مردم ایران از جمله مسئولان دارند که نباید به سادگی از کنار این حق گذشت.

وی افزود: شهیدان گمنام به سبب این که نام و نشانی از خود برجای نگذاشتند از جمله مظلوم‌ترین شهدای دوران دفاع مقدس هستند که باید به مانند یک میهمان خاص و ویژه در هر شهر و دیاری از آنان استقبال کرد.

سرهنگ محمد امیری مقدم نیز عنوان داشت: تمامی تلاش اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین این است که فرهنگ ایثار، شهادت و زندگی به سبک و شیوه شهدا را نهادینه کند.

وی ادامه داد: در این میان شهدای گمنام از ارج و منزلت بالایی در میان مردم استان برخوردار هستند و تدفین پیکر مطهر آنان در هر منطقه‌ای از استان ترویج سیره این عزیزان را سرعت می‌بخشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار