مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران:

هفته دفاع مقدس بزرگداشت ارزش‌های انقلابی یک ملت بزرگ است

سرهنگ «سلامی» بزرگداشت هفته دفاع مقدس را بزرگداشت انقلاب و ارزش‌های انقلابی یک ملت بزرگ، بصیرت افزایی و جهاد تبیین دانست و گفت: هر مجموعه‌ای باید تلاش کند عملکرد خود در دوران دفاع مقدس را جمع آوری و مستندسازی کند.
کد خبر: ۶۸۰۲۲۲
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۲ - 23July 2024

بزرگداشت هفته دفاع مقدس بزرگداشت ارزش‌های انقلابی یک ملت بزرگ استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مازندران، سرهنگ پاسدار «محمدحسن سلامی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران امروز در جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان گلوگاه که در فرمانداری شهرستان برگزار شد، با بیان اینکه شناسنامه انقلابی گلوگاه در گردان امام حسین علیه السلام آمده است، اظهار داشت: شهرستان گلوگاه با تقدیم قریب به ۳۵۰ شهید ۷۰۰ جانباز و آزاده نقش خود را در دفاع مقدس به خوبی ایفا کرد.

وی با بیان اینکه دفاع مقدس و ارزش‌های بزرگ آن دوران قله ایستادگی مقاومت عزتمندی و معنویت بود، افزود: در شرایط جنگ فرهنگی و اقتصادی نیازمند معنویت، اخلاق و ایمان هستیم.

این مسئول با بیان اینکه امسال سال شهدایی استان مازندران است، اضافه کرد: آثار و برکات دومین اجلاسیه استانی شهدا و هفته دفاع مقدس در رویداد بزرگ فرهنگی پیش رو باید با برنامه‌ریزی دقیق ماندگاری پیدا کند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران تصریح کرد: زنده بودن یاد شهیدان و سیره شهدا و ارزش‌ها به جامعه ما صلابت انقلابی و بصیرت می‌دهد.

وی اذعان داشت: در آستانه هفته دفاع مقدس همه بخش‌های جامعه باید فعالانه نقش آفرین باشند به ویژه بخش‌های مرتبط با کودکان نوجوانان و خانواده‌ها باید فعال‌تر باشند و برنامه‌ریزی داشته باشند و نیز باید به جوانان میدان کار و تلاش بدهیم.

این مسئول بزرگداشت هفته دفاع مقدس را بزرگداشت انقلاب و ارزش‌های انقلابی یک ملت بزرگ، بصیرت افزایی و جهاد تبیین دانست و ادامه داد: هر مجموعه‌ای باید تلاش کند عملکرد خود در دوران دفاع مقدس را جمع آوری و مستندسازی کند.

سرهنگ سلامی تصریح کرد تجلیل و تکریم از مجاهدان فی سبیل الله باید به یک برنامه ثابت سالانه تبدیل شود.

این مسئول با تاکید بر ثبت وضعیت گلوگاه در سامانه جامع دفاع مقدس تصریح کرد: یادمان شهید گمنام سایت اداری گلوگاه باید در اولویت قرار گیرد.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران اضافه کرد: ما انتظار حمایت جدی از برنامه‌های حوزه دفاع مقدس و مقاومت را داریم؛ این حمایت‌ها سرمایه‌گذاری فرهنگی در شرایط جنگ فرهنگی، اقتصادی و رسانه‌ای دشمن است.

سرهنگ سلامی خاطرنشان کرد: دفتر حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان گلوگاه یک دفتر سازمانی و اداری نیست انتظار داریم این دفتر ایجاد شود تا داوطلبانه سیاست گذاری، ریل گذاری و هماهنگی در این حوزه صورت پذیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار