اعتراف صهیونیست‌ها به افزایش سه برابری عملیات ضدصهیونیستی در کرانه باختری

 رئیس سازمان کل بازرسی رژیم صهیونیستی در گزارشی اعلام کرد که عملیات مسلحانه ضدصهیونیستی در کرانه باختری بیش از سه برابر افزایش یافته است.
کد خبر: ۶۸۰۲۲۳
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۲ - 23July 2024

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، رئیس سازمان کل بازرسی رژیم صهیونیستی امروز (سه شنبه) در گزارشی اعلام کرد که عملیات مسلحانه ضدصهیونیستی در کرانه باختری بیش از سه برابر افزایش یافته است.

اعتراف صهیونیست‌ها به افزایش سه برابری عملیات ضدصهیونیستی در کرانه باختری

«ماتاناهو انگلمن» در این باره اذعان کرد که عملیات مسلحانه ضدصهیونیستی در فاصله ژانویه ۲۰۲۲ تا ژوئن ۲۰۲۳ در مقایسه با همین مدت در سال‌های ۲۰۱۹ تا ۲۰۲۱، بیش از ۳۳۰ درصد افزایش داشته است.

رسانه‌های صهیونیستی از جمله شبکه تلویزیونی «کان» و روزنامه «یسرائیل هیوم» بخش‌هایی از گزارش انگلمن را منتشر کردند که در آن به افزایش شدید عملیات مسلحانه فلسطینی‌ها در کرانه باختری اذعان شده است.

براساس این گزارش، ارتش رژیم صهیونیستی در کنترل جاده‌ها و انجام عملیات نظامی در کرانه باختری ناکام بوده است.

رئیس سازمان بازرسی کل رژیم صهیونیستی همچنین خواستار اقدامات فوری و بازنگری در مفهوم عملیات نظامی در کرانه باختری شد.

انتشار گزارش مذکور در حالی است که مقامات و رسانه‌های صهیونیست اخیراً موج گسترده‌ای را برای درخواست گسترش و تشدید عملیات نظامی ارتش اشغالگر در کرانه باختری با هدف مقابله با مقاومت مسلحانه فلسطینی‌ها در این منطقه آغاز کرده اند.

روز یکشنبه گذشته نیز «یواو گالانت» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی اعلام کرد دستوراتی را به فرماندهی مرکزی ارتش این رژیم با هدف نابودی آنچه از آن تحت عنوان «گردان‌های مسلح» در کرانه باختری نام برد، صادر کرده است.

گالانت افزود: موانع موجود در زمینه استفاده از پهپاد‌های نظامی در کرانه باختری با هدف کاهش خطرات علیه جان نظامیان اسرائیلی را حذف کردیم.

همزمان با آغاز عملیات طوفان الاقصی در هفتم اکتبر (۱۵ مهر ماه ۱۴۰۲)، مبارزان و جوانان فلسطینی در کرانه باختری و قدس اشغالی نیز عملیات‌هایی را در پاسخ به جنایت‌های وحشیانه ارتش رژیم صهیونیستی علیه اهالی غزه انجام داده‌اند. ارتش رژیم صهیونیستی در این مدت صد‌ها فلسطینی را نیز در کرانه باختری شهید و زخمی کرده است.

انتهای پیام/۹۵۵

نظر شما
پربیننده ها