با حضور مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان رخ داد؛

برگزاری آئین کلنگ زنی احداث یادمان شهید گمنام در شرکت نفت و گاز مارون

آئین کلنگ زنی آغاز احداث یادمان شهید گمنام دفاع مقدس، با حضور سردار مرادحاجتی در ستاد مرکزی شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون برگزار شد.
کد خبر: ۶۸۰۲۲۴
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۷ - 23July 2024

به گزارش خبرنگار دفاعپرس از خوزستان، آئین کلنگ زنی آغاز احداث یادمان شهید گمنام دفاع مقدس، امروز با حضور سردار «عبدالرضا مراد حاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان در ستاد مرکزی شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون برگزار شد.

وی در جمع مدیران، معاونین و کارکنان این شرکت ضمن گرامیداشت ایام سوگواری ماه محرم الحرام،  توفیق حضور شهید گمنام را مهر تائید و گواهی مبرهن بر خدمات شایسته وصادقانه کارکنان این شرکت دانست و اظهار داشت: شما کارکنان خط مقدم تولید، سربازان گمنام عرصه اقتصاد مملکت هستید و حاصل جهاد و پشتکارتان در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی ایران، خیر و برکتی است که معیشت مردم و مخارج کشور را تامین می کند.

سردار مرادحاجتی افزود: عملکرد انقلابی کارکنان صنعت نفت به ویژه در بخش تولید، برآمده از تفکر ناب شیعی و ولایت مداری است، به گونه‌ای که حتی دشمنان قسم خورده کشور، به پیشرفت و دستاوردهای صنعت نفت اعتراف کرده‌اند.

 «قباد ناصری» مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون نیز با بیان اینکه حسن نیت و صفای دل نیروی انسانی این شرکت افزون بر احساس وظیفه و خدمت مخلصانه به مردم، موجبات حصول توفیق میزبانی این شهید گمنام را فراهم آورده بیان داشت: علاوه بر عملکرد درخشان کارکنان شرکت در تحقق کامل برنامه تولید، رضایت همجواران تاسیسات از خدمات ارائه شده در قالب عمل به مسئولیت‌های اجتماعی هم نشانه حرکت همکاران سختکوش ما در مسیر درست است.

برگزاری آئین کلنگ زنی احداث یادمان شهید گمنام دفاع در شرکت نفت و گاز مارون

 وی تصریح کرد: اقدامات شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون در صیانت از محیط زیست، رفع معضل بی آبی در چندین روستا، توسعه محورهای مواصلاتی و دسترسی‌های محلی، عمران روستایی و تسهیل کشاورزی، توسعه زیرساخت‌های فرهنگی و آموزشی با امکانات روزآمد، ارائه خدمات بهداشتی و پزشکی در نقاط دورافتاده با بهره جویی از کادر درآمد سرآمد و تامین بخشی از مایحتاج خانوارهای کم برخوردار در قالب رزمایش کمک مومنانه را گوشه‌ای از فعالیت‌های مخلصانه این مجموعه دانست و بر استمرار این روحیه مردمی و جهادی تاکید کرد.

در پایان این آئین مقرر شد که یادمان شهید گمنام در این مجموعه تا 28 صفر سال جاری قمری توسط امور مهندسی و ساختمان شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون تکمیل و پیکر پاک شهید گمنام، 25 آبان ماه همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) تشییع و در این یادمان به خاک سپرده شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها