برگزاری جلسه پیگیری مصوبات یادواره شهدای بین‌الملل در آمل

در راستای دومین کنگره ۱۴ هزار و  ۵۰۰ شهید استان مازندران، جلسه‌ پیگیری مصوبات یادواره شهدای بین‌الملل امروز با حضور اعضای کمیته‌های پنجگانه این یادواره در بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان آمل برگزار شد.
کد خبر: ۶۸۰۲۳۳
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۳ - 23July 2024

برگزاری جلسه پیگیری مصوبات یادواره شهدای بین‌الملل در آمل+ تصاویربه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مازندران، در راستای دومین کنگره ۱۴ هزار و  ۵۰۰ شهید استان مازندران، جلسه‌ پیگیری مصوبات یادواره شهدای بین‌الملل در آمل امروز با حضور اعضای کمیته‌های پنجگانه این یادواره در بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان برگزار شد.

در این جلسه، «علی امانی» رئیس ستاد مردمی حماسه اسلامی ششم بهمن، «قدیر گرجی» رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان و مسئول جمع آوری آثار و اسناد شهدا و «رسولی» مسئول حفظ آثار سپاه شهرستان و مسئول کمیته آمایش تصاویر شهدا، ضمن پیگیری مصوبات جلسات گذشته، در خصوص اسامی و نصب تمثال شهدا در ورودی شهرستان بحث و تبادل نظر کردند.

در این جلسه امانی مسئول کمیته اجرایی این یادواره ضمن تشکر از اعضای حاضر، در خصوص اهداف کنگره شهدا و به خصوص یادواره شهدای بین‌الملل مطالبی را ایراد کرد.

یادواره شهدای بین‌الملل به عنوان پیش‌کنگره دومین کنگره ۱۴ هزار و  ۵۰۰ شهید استان مازندران، در شهریور سالجاری با حضور مهمانان کشوری، لشکری و جبهه مقاومت در شهرستان آمل برگزار خواهد شد. این یادواره فرصتی ارزشمند برای تجلیل از ایثار و فداکاری شهدای والامقام و گامی در جهت زنده نگه داشتن یاد و خاطره آنان خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها