استاندار لرستان:

زمانی قدرت ما در حوزۀ پدافند عامل افزایش می‌یابد که این امر را مردمی کنیم

شفقت گفت: زمانی قدرت ما در حوزۀ پدافند عامل افزایش می‌یابد که این امر را مردمی کنیم و به‌عنوان یک مطالبه در کشور فرهنگ‌سازی شود.
کد خبر: ۶۸۰۲۳۵
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۴ - 23July 2024

زمانی قدرت ما در حوزۀ پدافند عامل افزایش می‌یابد که این امر را مردمی کنیمبه گزارش دفاع‌پرس از لرستان، «ابوطالب شفقت»استاندار لرستان، روز سه شنبه، در جلسۀ شورای پدافند غیرعامل لرستان اظهار داشت: بیمارستان‌ها و مراکز درمانی این استان باید برای مقابله با خطرات احتمالی ناشی از شیوع تب دنگی و مشاهده پشه آئدس در حالت آماده‌باش قرار گیرند.

او با بیان اینکه مصونیت‌سازی همه‌جانبه نیازمند آمادگی مردمی است، اضافه کرد: دشمن در تمام حوزه‌ها مانند جنگ شناختی، ترکیبی و حوزه پدافند غیرعامل کشور را مورد حمله قرار می‌دهد.

 استاندار لرستان بیان کرد: زمانی قدرت ما در حوزۀ پدافند عامل افزایش می‌یابد که این امر را مردمی کنیم و به‌عنوان یک مطالبه در کشور فرهنگ‌سازی شود.

شفقت تأکید کرد: برنامه‌ریزی‌های از قبل طراحی‌شده آسیب‌های پدافند غیرعمل را کاهش می‌دهد و تقویت زیرساخت‌ها برای مقابله با تهدیدات ضروری است.

او تأکید کرد: حفظ آمادگی برای مواجهه با بحران‌های احتمالی بسیار مهم است و حتی امن‌ترین کشورهای دنیا نیز به این موضوع توجه ویژه دارند.

استاندار لرستان تأکید کرد: ایران همواره مورد تهدید دشمنان قرار گرفته‌است و آمادگی برای مقابله با هر بحرانی باید وجود داشته                         باشد، زیرا مبارزات دشمن همه‌جانبه است آماده باش در تمام حوزه‌ها لازم است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها