کتاب «بی‌باک» مجموعه خاطرات معلم جانباز منتشر شد

سه عنوان کتاب اثر بانوان نویسنده ابرکوه ۳ مرداد در این شهرستان رونمایی می‌شود.
کد خبر: ۶۸۰۲۳۷
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۷ - 23July 2024

به گزارش دفاع‌پرس از یزد،«بی باک» مادرانه‌ای برای غزل و پیراهن دنباله دار سه عنوان کتاب تولید حوزه هنری استان یزد است که در سال جاری روانه‌ی بازار نشر شده است. 

کتاب «بی‌باک» مجموعه خاطرات معلم جانباز «محمود عادل» به همت حوزه هنری استان یزد توسط انتشارات سوره مهر منتشر شده است. 

این اثر نوشته رقیه عادل نویسنده ابرکویی در ۲۹۶ صفحه به خاطرات «محمود عادل» معلم و جانباز دفاع مقدس می‌پردازد.

محمود عادل متولد ۱۳۳۹ در شهرستان ابرکوه استان یزد، رزمنده و جانباز ۵۰ درصد و دارای مدرک کارشناسی رشته تربیت بدنی است. او از کودکی علاقه زیادی به ورزش داشت و در دوران تحصیل چندین بار در شهرستان و استان در رشته‌های مختلف ورزشی از جمله دوی صحرانوردی و دوچرخه‌سواری حائز رتبه‌های برتر شد و حدود ۵۵ مقام و مدال ورزشی دریافت کرد

وی سال ۱۳۶۰ بعد از گرفتن مدرک دیپلم به عنوان بسیجی به جبهه اعزام شد، با اینکه هفت بار از نواحی مختلف بدن مجروح شد ولی حدود چهار سال و نیم در جبهه به عنوان رزمنده، آرپی‌جی‌زن، راننده آمبولانس، مسئول تدارکات و فرمانده دسته در چندین عملیات حضوری فعال و مستمر داشت.

رقیه عادل متولد ۱۳۶۷ دارای مدرک کارشناسی ارشد روانشناسی اسلامی است. 

مادرانه‌ای برای غزل، مجموعه غزل‌های فریبا قیومی زاده دیگر هنرمند ابرکویی است که در ۸۴ صفحه توسط انتشارات سوره مهر منتشر شده است. 

فریبا قیومی زاده متولد د ۱۳۵۶ کارشناس ارشد ادبیات کودک و نوجوان است. وی مسئول انجمن شعر و ادب شهرستان ابرکوه، مسئول کانون ادبی عزیزالدین نسفی، مسئول انجمن آفرینش‌های ادبی کودکان و نوجوانان شهرستان و عضو دفتر شعر جوان کشور را در کارنامه دارد.

پیراهن دنباله دار سروده طیبه سلمانی نژاد مهرآبادی نیز در ۶۰ صفحه توسط انتشارات سوره مهر منتشر شده است. در اغلب سروده‌های این کتاب حماسه‌ها و اسطوره‌های ایرانی آمیخته با مسائل مذهبی و اعتقادی به همراه امید به آینده به چشم می‌خورد.

طیبه سلمانی نژاد متولد ۱۳۶۰ دارای مدرک کارشناسی ارشد حقوق است. وی همکاری باانجمن ادبی نسفی ابرکوه، همکاری با انجمن ادبی پروین و کتابخانه شهریار مهرآباد در برگزاری جلسات و انجمن‌های شعر را در کارنامه ادبی خود دارد. 

آیین رونمایی از این آثار چهارشنبه ۳ مرداد ساعت ۱۷ با حضور مسئولان و جمعی از اهالی فرهنگ و ادب در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ابرکوه برگزار می‌شود. 

اننهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها