نماینده ولی‌فقیه در گیلان:

شهادت مزد خدمتگزاری شهید رییسی بود

آیت‌الله «فلاحتی» با بیان اینکه رهبری در آخرین دیدار با اعضای دولت سیزدهم از خدمات شهید رئیسی قدردانی کردند گفت: هیچ چیز جز شهادت نمی‌توانست مزد شهید رئیسی باشد.
کد خبر: ۶۸۰۲۴۴
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۹ - 23July 2024

شهادت مزد خدمتگزاری شهید رییسی بودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از رشت، آیت‌الله «رسول فلاحتی» نماینده ولی‌فقیه در گیلان امروز در دیدار با رییس سازمان بهزیستی کشور با اشاره  به ارائه خدمات ارزنده شهید رئیسی به سازمان بهزیستی، اظهار داشت: در هیچ دولتی مانند دولت شهید رئیسی به سازمان بهزیستی کمک نشد.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری در مورد شهید رئیسی فرمودند دلم برای رییسی سوخت، افزود:، زیرا ارائه خدمات بزرگ، مانند خدماتی که به سازمان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره)، ارائه کرد؛ در دولت شهید رئیسی دیده نشد.

امام جمعه رشت با بیان اینکه رهبری در آخرین دیدار با اعضای دولت سیزدهم از خدمات شهید رئیسی قدردانی کردند ادامه داد: هیچ چیز جز شهادت نمی‌توانست مزد شهید رئیسی باشد.

وی با اشاره به جامعه هدف بهزیستی بویژه معلولان اظهار داشت: در خدمت‌رسانی به قشر آسیب‌پذیر جامعه باید همواره در کنار ارائه کمک‌های مادی به امور فرهنگی نیز توجه شود، زیرا غفلت در این بخش جایز نیست.

آیت‌الله فلاحتی با اشاره به گسترش خدمات رفاهی در جمهوری اسلامی ایران به ویژه در استان‌های محروم مانند سیستان و بلوچستان و کردستان، گفت: خدمات رو به رشدی که جمهوری اسلامی تاکنون ارائه کرده قابل مقایسه با اوایل انقلاب نیست و این مسئله باید مد نظر رئیس جمهور منتخب باشد.

وی با تاکید بر اینکه دولت آینده به بخش بهزیستی توجه ویژه داشته باشد، خاطرنشان کرد: در جمهوری اسلامی باب خدمت در کشور باز است و مدیران باید با مدیریت جهادی در حل مسائل و مشکلات کوشا باشند.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با بیان اینکه جامعه معلولان با سختی‌ها و مشکلات زیادی در زندگی و در جامعه مواجه هستند خواستار توجه ویژه به این قشر و تلاش برای کم کردن مشکلات آنان و فراهم کردن زمینه حضورشان در اجتماع شد.

انتهای پیام/

 

 

 

نظر شما
پربیننده ها