نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی:

کمک به افراد نیازمند در جامعه یکی از اولویت‌های لازم و ضروری است

حجت‌الاسلام نوری گفت: کمک به افراد نیازمند در جامعه یکی از اولویت‌های لازم و ضروری است و همه اقشار جامعه باید نسبت به این مهم توجه جدی داشته باشند.  
کد خبر: ۶۸۰۲۷۷
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۸ - 24July 2024

بهکمک به افراد نیازمند در جامعه یکی از اولویت‌های لازم و ضروری است گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان شمالی، امروز (چهارشنبه) حجت‌الاسلام والمسلمین «رضا نوری» نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی در جلسه شورای اداری کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی، اظهار داشت: کمک به افراد نیازمند در جامعه یکی از اولویت‌های لازم و ضروری است و همه اقشار جامعه باید نسبت به این مهم توجه جدی داشته باشند و سیره و روش همه ائمه همواره کمک به نیازمندان و محرومین بوده و یکی از مهمترین دلایل پذیرش خلافت توسط حضرت علی (ع) کمک به محرومین و حمایت از نیازمندان در جامعه اسلامی بود.

وی با تأکید بر لزوم وجود اخلاص در عمل برای همه افراد گفت: تأسیس کمیته امداد به فرمان امام خمینی (ره) با فاصله کمتر از یک ماه پس از پیروزی انقلاب اسلامی نشان از توجه ویژه حضرت امام (ره) به امور محرومین بود. امدادگران کمیته امداد باید قدردان توفیق خدمت به نیازمندان در این نهاد باشند.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی متذکر شد: کمیته امداد و همه دستگاه‌های اجرایی و دولت باید طوری برنامه‌ریزی کنند تا با اشتغال‌زایی زمینه توانمندسازی مددجویان فراهم و خانواده کمیته امداد به مرور زمان کوچک‌تر شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار