رزمنده و پیشکسوت دفاع مقدس:

عملیات مرصاد بر پایه ایمان و اعتقاد قلبی پیروز شد

«بینائیان» گفت: عملیات مرصاد بر پایه ایمان و اعتقاد قلبی پیروز شد باتوجه به اینکه تعداد نیروهای رزمنده نسبت به نیروهای مجاهدین خلق بسیار کم بود این عملیات نمادی از تجلی غیرت و غرور رزمندگان دفاع مقدس بود.
کد خبر: ۶۸۰۲۸۷
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۷ - 24July 2024

حاج «رجب بینائیان» رزمنده و پیشکسوت دفاع مقدس در گفتگو با خبرنگار دفاع‌پرس از سمنان با اشاره به عملیات مرصاد دفاع مقدس اظهار داشت: همانند آزادسازی خرمشهر که امام (ره) فرمودند خرمشهر را خدا آزاد کرد ما هم چنین احساسی را در رابطه با عملیات مرصاد داشتیم و به نوعی از سوی خداوند معجزه حاصل شد.

وی افزود: عملیات مرصاد پس از پذیرش قطعنامه ۵۹۸ شکل گرفت و خبرهایی حاکی از شلوغی اسلام‌شهر به گوش رسید، گردان قمربنی هاشم(ع) از تیپ ۱۲ قائم (عج) سمنان، به‌طور اتفاقی از مقری که در ۴۰ کیلومتری شهر کرمانشاه بود جهت انجام عملیات اعزام شد.

رزمنده دفاع مقدس تصریح کرد: عملیات مرصاد به نوعی پاتک رزمنده‌های دفاع مقدس جمهوری اسلامی در پاسخ به عملیات فروغ جاویدان مجاهدین خلق بود، این عملیات با رمز  یا علی ابن ابی‌طالب (علیه‌السّلام) در منطقه اسلام‌آباد استان کرمانشاه، با فرماندهی شهید علی صیاد شیرازی آغاز شد.

وی عنوان کرد: عملیات بدین شکل صورت گرفت که رزمندگان ابتدا مسیر ستون‌های زرهی مجاهدین خلق را سد کردند و سپس از پشت سر مجاهدین خلق به آن‌ها یورش هوایی بردند و در انتها نیروهای زمینی به باقی‌مانده نیروهای مجاهدین حمله کردند.

بیناپیان خاطرنشان کرد: مسعود رجوی قبل از آغاز عملیات فروغ جاویدان با جوسازی‌های فراوان اعلام کرده بود در طی سه روز به تهران رسیده و در میدان آزادی حضور خواهد داشت و زندانیان را آزاد میکند.

وی ابراز کرد: عملیات مرصاد بر پایه ایمان و اعتقاد قلبی پیروز شد باتوجه به اینکه تعداد نیروهای رزمنده نسبت به نیروهای مجاهدین خلق بسیار کم بود این عملیات نمادی از تجلی غیرت و غرور رزمندگان دفاع مقدس بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار