فرمانده سپاه استان سمنان خبر داد؛

اعزام ۲ هزار نفر از استان سمنان به راهیان غرب کشور

سرتیپ دوم پاسدار «شوقانی» گفت: همزمان با سالروز عملیات مرصاد ۲ هزار نفر از استان سمنان به کاروان‌های غرب کشور اعزام خواهند شد.
کد خبر: ۶۸۰۳۰۷
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۴ - 24July 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از سمنان، سرتیپ دوم پاسدار «منصور شوقانی» فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان در حاشیه اعزام زائران به راهیان غرب کشور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اعزام ۲ هزار نفر از استان سمنان به کاروان های غرب کشور برنامه ریزی شده است.

وی با بیان اینکه یادمان هایی که برنامه‌ریزی شده در استان کرمانشاه و کردستان قرار دارند، تصریح کرد: بازدید از یادمان عملیات مرصاد و برگزاری ویژه برنامه گرامیداشت این حماسه رزمندگان استان سمنان در چهار مرداد در کرمانشاه از جمله برنامه‌های شاخص در این رویداد مهم فرهنگی است.

فرمانده سپاه استان سمنان بازدید از یادمان شهدای بازی دراز و مطلع الفجر نیز در این سفر برنامه ریزی شده است، خاطرنشان کرد: با توجه به نقش ویژه رزمندگان عزیز و مردم استان سمنان در عملیات مرصاد با حضور قریب به ۳۵۰ نفر بسیجی و اقشار مختلف مردم و مسئولان استان مراسم بزرگداشت این رزمندگان برگزار می‌شود.

این مسئول با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص نقش تیپ ۱۲ قائم (عج) استان سمنان که اگر نبود دشمن تا کرمانشاه پیش روی می‌کرد، متذکر شد: با برگزاری این مراسم جلوه‌های بسیار نورانی از مجاهدت‌های رزمندگان اسلام را در یادمان مرصاد جاری خواهیم کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار