جانشین منطقه پدافند هوایی شمال غرب ارتش؛

سربازان با تلاش و پشتکار، آینده مطلوب کشور را تضمین می‌کنند

امیر سرتیپ دوم «صالح»، گفت: کارکنان وظیفه باید بتوانند از دوران سربازی به بهترین نحو ممکن بهره برداری کرده و خود را برای ورود به جامعه و پذیرش مسئولیت‌های مهم آماده کنند.
کد خبر: ۶۸۰۳۱۶
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۵ - 24July 2024

سربازان با تلاش و پشتکار، آینده مطلوب کشور را تضمین می‌کنند

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از آذربایجان شرقی، امیر سرتیپ دوم «جعفر صالح»، جانشین منطقه پدافند هوایی شمال غرب ارتش در جمع کارکنان وظیفه این یگان پدافندی با بیان اینکه سربازان با تلاش و پشتکار، آینده مطلوب کشور را تضمین می‌کنند، اظهار داشت: کارکنان وظیفه باید بتوانند از دوران سربازی به بهترین نحو ممکن بهره برداری کرده و خود را برای ورود به جامعه و پذیرش مسئولیت‌های مهم آماده کنند.

وی با اشاره به اینکه سربازی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران یک هویت شایسته و قابل تقدیر است، گفت: جایگاه سربازی مقامی بزرگ و ارزشمند است و همواره باید به تکریم مقام سرباز بپردازیم؛ چراکه شهدای گرانقدری در این لباس مقدس برای حفظ انقلاب و نظام اسلامی جان دادند.
امیر سرتیپ دوم صالح خاطرنشان کرد: مهارت آموزی کارکنان وظیفه یکی از نهضت‌های مهم در نیرو‌های مسلح است که این امر به‌صورت ویژه در نیروی پدافند هوایی فراگیر شده است.

جانشین منطقه پدافند هوایی شمال غرب ارتش به تحول جدی و اساسی در نگاه به مقوله سربازی اشاره و بیان داشت: دوران سربازی می‌تواند یکی از پله‌های ترقی و پیشرفت جوانان ایرانی محسوب شود؛ چراکه امروز در بحث سربازی یک نگاه جدید و تحول آفرین ایجاد شده است تا تاثیرگذاری این قشر جوان چه در دوران خدمت چه بعد از آن بیشتر شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار