رسانه‌های صهیونیست:

سید حسن نصرالله به وعده خود عمل کرد

رسانه‌های صهیونیست با اشاره به ۱۶ حمله بی‌سابقه هفته اخیر حزب الله به مناطقی که تاکنون تخلیه نشده و وعده اخیر دبیرکل حزب‌الله در این زمینه، تاکید کردند که نصرالله باز هم به وعده خود عمل کرد.
کد خبر: ۶۸۰۳۲۰
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۷ - 24July 2024

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از المیادین رسانه‌های رژیم صهیونیستی ضمن بررسی آخرین تحولات مرزهای شمالی سرزمین‌های اشغالی تاکید کردند که سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان باز هم به وعده خود عمل کرده زیرا حزب الله دامنه حملات خود را گسترش و شهرک‌های جدیدی را هدف حملات موشکی قرار داد. این رسانه‌ها تصریح کردند که حزب‌الله در هفته اخیر ۱۶ بار به شهرک‌های صهیونیستی که در عمق بیش از ۵ کیلومتری مرزهای لبنان قرار دارند و تاکنون تخلیه نشده بودند، حمله کرده است.

رسانه‌های صهیونیست: سید حسن نصرالله باز هم به وعده خود عمل کرد

روبی همرشلاغ خبرنگار شبکه کان با اشاره به اینکه حزب الله در تهدید لفظی و عرصه میدانی، تل‌آویو را به چالش کشیده است، تصریح کرد که در سرزمین‌های اشغالی هیچ کس به این موضوع اهمیت نمی‌دهد و کسی پاسخگو نیست.

خبرنگار شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز گفت که اوضاع شمال سرزمین‌های اشغالی کابوسی مستمر برای صدها هزار نفر است. شهرک نشینان شمالی خسته و عصبی شده‌اند و هیچ امیدی وجود ندارد.

سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان در سخنرانی‌های اخیر خود به گسترش دامنه حملات حزب الله به شهرک‌های جدید صهیونیستی در صورت عدم توقف جنگ در غزه تهدید کرد و چند روز بیشتر طول نکشید که این تهدید عملی شد.

پیش از این نیز شبکه ۱۲ تلویزیون این رژیم با اشاره به اینکه میان تهدیدهای نصرالله با آنچه که انجام می‌دهد، مطابقت وجود دارد، اعلام کرد: ما در گذشته بارها و بارها شاهد بودیم که نصرالله زمانی که حرفی را به زبان می‌آورد، آن را اجرا نیز می کرد.

این شبکه تلویزیونی رژیم صهیونیستی گزارش داد: نصرالله مساله جنگ غزه با لبنان را به یکدیگر پیوند داد و این موضوع جدیدی نیست. نصرالله از همان لحظات اول تاکید داشت که آسیب رساندن به غیرنظامیان یک خط قرمز است اما چنین تهدیدی مبنی بر توسعه دامنه درگیری موضوعی کاملاً متفاوت است. او به خوبی می‌داند چگونه از واژگان استفاده کند.

شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد: نصرالله از تمام آنچه در مطبوعات عبری و در جامعه ما گفته می‌شود، مطلع است و علاوه بر آن، تمام گزارش‌ها را نیز مطالعه می‌کند، روسای موسسه‌های موجود در شمال (فلسطین اشغالی) می‌گویند که نخست وزیر شمال (فلسطین اشغالی) نصرالله است چرا که او از آخرین تحولات مطلع است.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها