مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی بوشهر:

دوره تربیت مربی معارف مهدویت در بوشهر برگزار می‌شود

حجت الاسلام «جمالی» گفت:در راستای تقویت و توانمندسازی نیرو‌های فعال و علاقمند عرصه مهدویت دوره‌های دانش افزایی در استان بوشهر برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۸۰۳۳۴
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۷ - 24July 2024

دوره تربیت مربی معارف مهدویت در بوشهر برگزار می‌شودبه گزارش دفاع پرس بوشهر، حجت الاسلام «یوسف جمالی» مدیربنیاد فرهنگی حضرت «مهدی» بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به اهمیت دانش‌افزایی مربیان و فعالین فرهنگی در حوزه مهدویت، اظهار داشت: در راستای تقویت و توانمندسازی نیروهای فعال و علاقمند عرصه مهدویت، دوره‌های دانش افزایی در استان بوشهر برگزار می‌شود.

مدیربنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود استان بوشهر افزود: دوره تربیت مربی معارف مهدویت در همین راستا ویژه طلاب، فعالان فرهنگی و فرهنگیان خواهر و برادر در شهر بوشهر برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این دوره با حضور حجت الاسلام والمسلمین «کفیل» استاد مهدویت از یکشنبه ۷ الی ۱۰ مردادماه در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر برگزار می‌شود.

حجت الاسلام جمالی، با اشاره به مزایای دوره خاطرنشان کرد: صدور گواهی معتبر، استفاده از برگزیدگان برای تدریس و معرفی برگزیدگان به مراکز علمی و فرهنگی از جمله مزایای شرکت و حضور فعال در این دوره آموزشی است.

مدیربنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود استان بوشهر، خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان برای ثبت نام می‌توانند نام و نام خانوادگی خود را به به شماره‌های  ۰۹۱۷۰۱۶۸۶۵۴ برای برادران و ۰۹۱۷۸۷۶۳۳۶۵ برای خواهران پیامک کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها