دیدار جانشین معاون فرهنگی و جنگ نرم ستاد کل نیرو‌های مسلح با خانواده شهید مدافع حرم در شهرکرد

امیر «گلفام» و فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام با خانواده محمدحسن قاسمی اولین شهید مدافع حرم از جامعه پزشکی در شهرکرد دیدار و گفت‌وگو کردند.
کد خبر: ۶۸۰۳۴۱
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۶ - 24July 2024

دیدار جانشین فرهنگی ستاد کل نیرو‌های مسلح با خانواده شهید مدافع حرم در شهرکردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شهرکرد، امیر ابراهیم گلفام جانشین معاون فرهنگی و جنگ نرم ستاد کل نیرو‌های مسلح و سردار اکبری فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام با خانواده محمدحسن قاسمی اولین شهید مدافع حرم از جامعه پزشکی در شهرکرد دیدار و گفت‌وگو کردند.

سردار علی محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام در این دیدار با معرفی خانواده معظم شهید محمدحسن قاسمی اشکفتکی گفت: امیر گلفام به نیابت از سردار باقری رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح به همراه هیئتی در استان حضور یافته و در این سفر با تعدادی از خانواده‌های معظم شهدا دیدار دارند.

امیر ابراهیم گلفام جانشین معاون فرهنگی و جنگ نرم ستاد کل نیرو‌های مسلح نیز با بیان اینکه شهدا زنده اند، هدف از حضور در جمع خانواده شهدا را ابلاغ سلام سردار باقری رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح و طلب دعا از خانواده معظم شهیدان برای شفاعت و عاقبت بخیری سربازان وطن دانست.

وی، شهدا را درس آموخته مکتب عاشورا دانست و گفت: این عزیزان اگر در زمان امام حسین علیه السلام هم بودند قطعا به ندای امام لبیک می‌گفتند.

امیر گلفام در پایان این دیدار ضمن ابلاغ مجدد سلام رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح به خانواده معظم شهید محمد حسن قاسمی و اهدای لوح سپاس بر چادر مادر شهید مدافع حرم بوسه زد.

پدر شهید محمد حسن قاسمی نیز در این دیدار ضمن تشکر از فرماندهان ستاد کل نیرو‌های مسلح و سپاه استان چهارمحال و بختیاری، بخشی از ویژگی‌های شهید از جمله؛ ولایتمداری، اخلاق اسلامی، روحیه بسیجی و هیئتی، آمادگی جسمانی و پرکاری فرزند خود را بیان کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها