امام جمعه دیر:

نمازجمعه محلی برای تبیین دستاورد‌های انقلاب است

حجت الاسلام «حسینی» گفت:نهاد نمازجمعه و ائمه جمعه همواره سعی کرده‌اند، خدمات نهاد‌ها و دستگاه‌های مختلف را بیان کنند.
کد خبر: ۶۸۰۳۴۲
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱ - 24July 2024

نمازجمعه محلی برای تبیین دستاوردهای انقلاب استبه گزارش دفاع پرس بوشهر، حجت الاسلام «سیدعلی حسینی» امام جمعه شهرستان دیر  امروز در دیدار با رئیس وکارکنان  اداره بهزیستی شهرستان دیر، ضمن تسلیت ایام سوگواری اهل بیت عصمت وطهارت(ع) اظهار داشت: باید دیدگاه کارمندان ادارات این گونه باشد که خدمت به ارباب رجوع عبادت است.

وی افزود: خدمات بهزیستی ابعاد گسترده‌ای دارد و این خدمات علاوه بر اینکه در نامه اعمال افراد و کارنامه نظام ثبت می شود، باعث امیدواری مردم به نظام اسلامی شده و تبلیغات دشمن را نیز خنثی می‌کند.

حجت الاسلام حسینی بیان کرد: بخشی از تبلیغات دشمن روی مسائل و مشکلات اقتصادی مردم متمرکز شده و با برنامه‌ریزی از طریق جنگ نرم و تبلیغات گسترده سعی می‌کنند مردم را ناامید کنند.

امام جمعه دیر با گرامیداشت سالروز اقامه اولین نماز جمعه پس از انقلاب اسلامی در کشور، یادآور شد: نهاد نمازجمعه و امامت جمعه همواره سعی کرده خدمات نهادها و دستگاه‌های مختلف را بیان کند.

وی تأکید کرد: اطلاع‌رسانی خدمات دستگاه‌ها به نفع نظام اسلامی است و مایه دلگرمی دستگاه‌ها می‌شود، لذا انتظار می‌رود مردم و دستگاه‌ها نیز متقابلا جایگاه نمازجمعه را تقویت کنند.

حجت الاسلام حسینی، با بیان اینکه نهاد نمازجمعه مرتبط با دستگاه رهبری است،ابراز داشت: حضور بیشتر مردم در نمازجمعه موجب تقویت این جایگاه شده و امام جمعه بهتر می‌تواند مسائل و مشکلات مردم را پیگیری کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار