فرماندار همدان تاکید کرد؛

لزوم برخورد با رانندگان متخلف در سلب آرامش عمومی

«مخفی» بر برخورد قانونی با رانندگان متخلف کورس‌های شبانه و مزاحمان آسایش شهروندان تاکید کرد و گفت: در این حوزه راهور و دستگاه قضایی از ظرفیت قانونی برای برخورد لازم با متخلفین استفاده می‌کنند و این روند با جدیت ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۶۸۰۳۴۸
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۶ - 24July 2024

لزوم برخورد با رانندگان متخلف در سلب آرامش عمومیبه گزارش دفاع‌پرس از همدان، «مسلم مخفی» فرماندار فامنین امروز (چهارشنبه) در شورای ترافیک استان همدان با اشاره به اثرات قابل توجه کنترل مکانیزه ترافیک و جلوگیری از تخلفات، اظهار داشت: اقدامات شهرداری همدان طی یکسال اخیر در نصب دوربین‌های کنترل ترافیک روند بسیار خوبی داشته است.

وی افزود: از ۴۸ نقطه حادثه خیز ترافیکی شهر همدان ، ۲۷ نقطه به طور صد در صدی اصلاح شده و مابقی نیز در دست اصلاح است.

فرماندار همدان اظهار کرد: اقدامات شرکت توزیع برق همدان در تامین و اصلاح روشنایی خیابان ها و معابر که اثر قابل توجهی در کاهش تصادفات دارد قابل تقدیر است.

وی بر برخورد قانونی با رانندگان متخلف کورس‌های شبانه و مزاحمان آسایش شهروندان تأکید کرد و متذکر شد: مسئله کورس شبانه و ایجاد مزاحمت‌های صوتی و ترافیکی توسط برخی خودروها مورد اعتراض شهروندان است که در این حوزه راهور و دستگاه قضایی از ظرفیت قانونی برای برخورد لازم با متخلفین استفاده می‌کنند و این روند با جدیت ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها