مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان بوشهر:

بوشهر برترین مجری راهیان نور کشور شد

«معینی» گفت: سازمان بسیج دانش آموزی استان بوشهر برای دومین سال متوالی رتبه برتر کشوری اعزام اردو‌های راهیان نور دانش آموزی را کسب کرد.
کد خبر: ۶۸۰۳۵۷
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۱ - 24July 2024

بوشهر برترین مجری راهیان نور کشور شد«حسین معینی» مسئول بسیج دانش آموزی سپاه استان بوشهر در گفت وگو با خبرنگار دفاع پرس بوشهر،با اشاره به انتخاب استان بوشهر به عنوان برترین مجری برنامه های راهیان نور در کشور اظهار داشت:سازمان بسیج دانش آموزی استان بوشهر برای دومین سال متوالی رتبه برتر کشوری اعزام اردو‌های راهیان نور دانش آموزی را کسب کرد.

وی به اهمیت اردوهای راهیان نور اشاره کرد و افزود: این اردوها، بازخوانی و زنده‌نگه داشتن فرهنگ حماسه و ایثارگری ملتی است که با تمسک مطلق به نیروی الهی و پیروی محض از ولایت فقیه توانستند صادر کننده فرهنگ «مقاومت» و «ما می‌توانیم» در جای جای جهان باشند.

معینی هدف از برگزاری اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی را مقابله با جنگ نرم دشمن از طریق الگودهی و معرفی جلوه‌های عینی ایثار، مقاومت و شهادت دانست و اعلام کرد: در این اردوها علاوه بر بازدید دانش‌آموزان از یادمان‌های مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس، فرهنگ و ارزش‌های این دوران نیز به آنان منتقل می‌شود.

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان بوشهر بیان کرد: دانش آموزان در این اردوها از یادمان‌های مناطق عملیاتی شهدای شرق کارون، کوی ذوالفقاری، شلمچه،نهرخین،شهدای هویزه، اروند کنار، بیمارستان صحرایی امام حسین (ع) و علقمه بازدید کردند.

معینی یادآور شد: دانش آموزان هم‌زمان با برگزاری اردوهای راهیان نور، در اردوهای راهیان پیشرفت و امید نیز حضور یافته و از صنایع و پیشرفت‌های استان مانند نیروگاه اتمی بوشهر، تأسیسات نفتی عسلویه و خارگ، صنایع دریانوردی، کارخانه‌های سیمان و… بازدید کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها