مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس فارس:

شهدا برای ما امنیت آفریدند

سرتیپ دوم پاسدار کوشکی جهرمی گفت: شهیدان برای ما امنیت آفریدند چرا که این شهدا بودند که برای امنیت از جان خود گذشتند و در مقابل دشمنان ایستادند.
کد خبر: ۶۸۰۳۵۸
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۴ - 24July 2024

شهدا برای ما در دنیا و آخرت امنیت آفریدندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، سرتیپ دوم پاسدار «سعید کوشکی جهرمی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس فارس در جلسه شورای حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان خرمبید که با حضور فرماندار و اعضای شورا امروز در دفتر فرماندار این شهرستان برگزار شد با بیان اینکه شهدا با جانفشانی خود و با خون خود برای ما امنیت در دنیا و آخرت آفریدند اظهار داشت: اگر ما کاری برای شهدا انجام می دهیم این برای خود و در راستای امنیت خودمان است و شهدا هیچ نیازی ندارند و اگر قدمی برای شهدا برمیداریم یقین داشته باشید که شهدا اجر آن را خواهند داد.

سردار کوشکی بیان داشت: فرماندار باید تمامی مصوبات جلسه گذشته شورای حفظ آثار و نشر ارزش های دفغاع مقدس شهرستان را بررسی و اگر مصوبه ای به سرانجام نرسیده پیگیری و در صورت کم کاری و قصوراتن برخورد لازم را انجام دهد چرا که در جلسات گذشته مشکلات یادمان ها پیگیری و برسی و مصوبه لازم در جهت برطرف شدن آنها صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: یادمان های شهدای گمنام باید در دسترس عموم مردم باشد چرا که این یادمان ها و قبور مطهر شهدا به مردم حاجت میدهند و باید دسترسی و زیارت قبور مطهر شهدای گمنام در هر مکانی که خاکسپاری شده در دسترس باشد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس فارس افزود: طرح جامع یادمان شهدای گمنام شهرستان که شامل 14محور می باشد آماده و به اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان ارسال گردد تا برنامه ریزی لازم در جهت اجرای طرح جامع صورت گیرد.

در این جلسه اعضای حاضر به بیان نقطه و نظرات خود در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در شهرستان پرداختند و در پایان مصوبات لازم در جهت ساخت و تکمیل یادمان های شهدای گمنام شهرستان و همچنین فضاسازی شهری با تصاویر شهدا توسط شهرداری این شهر بصویب رسید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار