وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح:

وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در اکثر شاخص‌های عملکردی رشد جهشی داشته است

امیر سرتیپ آشتیانی با اشاره به افزایش چشمگیر تعاملات وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با شرکت‌های دانش‌بنیان گفت: طی ۳۳ ماه گذشته، این وزارتخانه در اکثر شاخص‌های عملکردی رشد جهشی داشته است.
کد خبر: ۶۸۰۳۷۱
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۳ - 24July 2024

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «محمدرضا آشتیانی» وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در نشست با اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وزارت دفاع در اکثر شاخص‌های عملکردی در ۳۳ ماه اخیر رشد جهشی داشته است، اظهار داشت: تعداد شرکت‌های همکار دانش‌بنیان ما از ۸۰۰ شرکت به هزار و ۳۰۰ شرکت افزایش یافته و حجم همکاری‌ها رشد سه‌ونیم برابری داشته است.

امیر آشتیانی ادامه داد: در افزایش میانگین حقوق و مزایا برای بازنشستگان نیرو‌های مسلح در سه سال اخیر رشد دو برابری نسبت به سال ۱۴۰۰ داشتیم و میانگین حقوق بازنشستگان بین ۱۸ تا ۲۰ میلیون تومان شد.

وزیر دفاع با بیان اینکه وزارت دفاع در بسیاری از حوزه‌ها از جمله مهندسی، دیپلماسی دفاعی، دعاوی حقوقی نیرو‌های مسلح و… فعالیت می‌کند، گفت: این وزارتخانه در هر زمینه‌ای به سمت راهبرد‌های کلان حرکت کرده و پیشرفت و رشد‌های اخیر نشان‌دهنده‌ی مسیر و برنامه‌ریزی درست است.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها