با صدور پیامی؛

سردار کارگر انتصاب معاون جدید روابط عمومی کل سپاه را تبریک گفت

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با صدور پیامی انتصاب سردار سرتیپ دوم پاسدار «علی‌محمد نائینی» را به سمت معاونت روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تبریک گفت.
کد خبر: ۶۸۰۳۷۲
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۰ - 24July 2024

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با صدور پیامی انتصاب سردار سرتیپ دوم پاسدار «علی‌محمد نائینی» را به سمت معاونت روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تبریک گفت.

سردار کارگر انتصاب معاون روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تبریک گفت

متن پیام به شرح زیر است:

برادر ارجمند سردار سرتیپ دوم پاسدار علی محمد نائینی
معاون محترم روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی 

با درود و صلوات بر حضرت محمد و آل محمد (ص) و اهدای سلام

با احترام انتصاب شایسته حضرتعالی به عنوان معاون روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که حاکی از تعهد، تجارب موفق و خدمات ارزنده شما می‌باشد را صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

خداوند متعال را شاکریم که حیات ما را مقارن با حاکمیت اسلام عزیز و استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی قرار داد و همچنین توفیق انجام رسالت پاسداری از دستاورد‌های ارزشمند آن را به ما ارزانی داشت.

اینجانب ضمن خرسندی از این انتصاب، توفیق روزافزون آن برادر ولایی را در تداوم خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تحت عنایات حضرت ولی عصر (ع) و تدابیر و رهنمود‌های حکیمانه مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه-ای (مدظله العالی) در طی طریق مکتب امام خمینی (ره) و شهدای والامقام از درگاه خدای کریم و نعیم مسالت دارم.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس
سرتیپ بسیجی دکتر بهمن کارگر

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها