مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس بوشهر؛

رسالت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تبیین راه و هدف شهداست

سرهنگ پاسدار «غریبی» گفت:دفاع مقدس به تعبیر بزرگان انقلاب اسلامی، دانشگاهی است که اگر به درستی اهداف آن تبیین شود، سازنده و راهگشا خواهد بود.
کد خبر: ۶۸۰۳۹۱
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۲ - 24July 2024

رسالت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تبیین راه و هدف شهداستبه گزارش خبرنگار دفاع پرس بوشهر، سرهنگ پاسدار علیرضا غریبی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر در دیدار با «محمد شکیبی‌نسب» مدیرکل بنادر و دریانوردی این استان با گرامیداشت ایام ماه محرم و سالروز عملیات غرور آفرین مرصاد اظهار داشت: دفاع مقدس به تعبیر بزرگان انقلاب اسلامی، دانشگاهی است که اگر به درستی اهداف آن تبیین شود، سازنده و راهگشا خواهد بود.

وی در این خصوص گفت: تبیین، تشریح و پردازش آثار شهدا و ویژگی‌های آنان باید مورد توجه قرار گیرد که این امر مهمترین  رسالت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بوشهر با بیان اینکه  تکمیل دانشنامه دفاع مقدس استان در دستور کار این اداره قرار دارد، عنوان کرد: با مشارکت  وهمکاری همه ادارات ودستگاه ها اقدامات خوب وارزشمندی در حوزه گرد آوری آثار  دفاع مقدس به منظور تکمیل دانشنامه استان صورت گرفته است واین برنامه مهم به صورت ویزه دنبال خواهد شد.

در ادامه «محمد شکیبی‌نسب» مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر نیز در این نشست ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا با بیان اینکه فرهنگ ایثار و شهادت در دین و جامعه وفرهنگ و ادبیات ما از جایگاه و درجه و معنای والایی برخوردار است گفت:عملکرد اداره کل حفظ و آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در این خصوص را ستودنی خوانده و اعلام آمادگی کردند که در چارچوب وظایف مربوطه از هیچگونه اقدامی در جهت پیشبرد اهداف و فرهنگ دفاع مقدس و ایثار و قدرشناسی از شهدای والامقام نظام مقدس جمهوری اسلامی دریغ نخواهند کرد.
 
انتهای پیام/
 

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار