مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان‌ غربی:

مادران و همسران شهدا در زمره زنان تاثیرگذار جامعه هستند

«الهامی» گفت: حضرت زینب (ع) و حضرت خدیجه (ع) و یا مادران و همسران شهدا نمونه بارز بانوان تاثیرگذار هستند.
کد خبر: ۶۸۰۳۹۴
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۸ - 24July 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه، اختتامیه دومین کنگره زنان تاثیرگذار آذربایجان‌ غربی امروز با حضور بانوان فرهیخته و تاثیر گذار استان در ارومیه برگزار شد. 

«نیره الهامی» مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان‌غربی در این مراسم اظهار داشت: این مراسم امروز با هدف گفتمان سازی صحیح در حوزه زنان و تقویت جریان انقلابی بانوان برگزار شد.

وی گفت: از دیگر اهداف برگزاری این کنگره این است که زنان هم الگو و هم الگوساز باشند و ما در این راستا ۸ عرصه برای ثبت نام و شناسایی بانوان در نظر گرفته ایم که شامل عرصه‌های فرهنگ و هنر، تعلیم و تربیت، گفتمان سازی و رسانه، فعالیت‌های اجتماعی، اقتصاد و کارآفرینی، علم پژوهش و فن آوری، سیاست گذاری و حکمرانی و ورزش می شود.

الهامی به نقش تاثیرگذار بانوان در جامعه نیز اشاره کرد و افزود: زنان قدرت ویژه‌ای برای تغییر ودگرگونی جوامع دارند و حضرت زینب (ع) وحضرت خدیجه (ع) و یا مادران و همسران شهدا نمونه بارز این بانوان تاثیرگذار هستند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان‌ غربی گفت: مراسم افتتاح دومین کنگره زنان تاثیرگذار در ۱۳ دی سال ۱۴۰۲ برگزار و از ۹۲ زن تاثیر گذار استان تجلیل بعمل آمد و امروز در مراسم اختتامیه نیز از ۹ بانوی منتخب تقدیر خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار