تصویربرداری پهپاد شناسایی حزب‌الله از پایگاه رامات «اسرائیل»+ فیلم

مقاومت اسلامی لبنان تصاویری از پایگاه هوایی رامات اسرائیل با جزئیات کامل را منتشر کرد که توسط پهپاد شناسایی هد‌هد ثبت شده است.
کد خبر: ۶۸۰۴۲۴
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۰ - 24July 2024

به گزارش خبرنگار بین‌الملل دفاع‌پرس، مقاومت اسلامی لبنان تصاویری از پایگاه هوایی رامات اسرائیل با جزئیات کامل را منتشر کرد که توسط پهپاد شناسایی هد‌هد به ثبت رسیده است.

پایگاه هوایی رامات داوید یکی از سه پایگاه هوایی اصلی و مهم رژیم صهیونیستی محسوب می‌شود و در جنوب شرق «حیفا» در شمال سرزمین‌های اشغالی قرار دارد که انواع جنگنده، جت، بالگرد، هواپیماهای جاسوسی، بالگردهای شناسایی دریایی و سیستم‌های جنگ الکترونیکی در آن نگهداری می‌شود.

یک منبع در حزب‌الله تاکید کرد: تمامی این تصاویر روز گذشته سه‌شنبه ۲۳ جولای ثبت شده است.

این منبع با بیان اینکه تصویربرداری از این پایگاه همزمان با سفر نتانیاهو به واشنگتن انجام گرفته که این خود حامل پیامی مهم است، گفت: شاید برای اولین بار در تاریخ رژیم صهیونیستی است که یک پهپاد موفق به نفود به حریم هوایی یک پایگاه هوایی ارتش رژیم صهیونیستی می‌شود.

رسانه‌های اسرائیلی انتشار این تصاویر را بسیار نگران کننده خوانده و تاکید کردند که چگونه سامانه‌های دفاعی قادر به رهگیری این پهپاد نشدند؟!

اواخر خردادماه منابع رسانه‌ای از ورود یک فروند پهپاد حزب‌الله لبنان به شمال فلسطین اشغالی و تصویربرداری موفقیت‌آمیز آن از مواضع حساس در بندر «حیفا» خبر دادند.

حزب‌الله لبنان نیز با انتشار ویدیویی، از تصویربرداری پهپاد شناسایی خود از عمق سرزمین‌های اشغالی این خبر را تایید کرد.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار