سردار شریف:

سپاه در بزنگاه‌های حساس کنار مردم بوده است/ هیچ رزمایشی بدون پیوست رسانه‌ای انجام نشد

معاون سابق روابط عمومی کل سپاه با بیان اینکه علت محبوبیت سپاه خادمی این نهاد انقلابی در همه عرصه‌هاست، گفت: مردم فارغ از هر قوم و مذهبی به سپاه عشق می‌ورزند و این نهاد را دوست دارند.
کد خبر: ۶۸۰۴۴۸
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۵ - 24July 2024

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ پاسدار «رمضان شریف» معاون سابق روابط عمومی کل سپاه در مراسم تکریم و معارفه معاون روابط عمومی سپاه و  مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس سپاه که امروز (چهارشنبه) در ستاد فرماندهی سپاه برگزار شد، با بیان اینکه تمام مدت حضور در سپاه در روابط عمومی، فرهنگی و تبلیغات بوده و سایر مسئولیت‌ها را قبول نکرده است، اظهار داشت: در طول این مدت همواره حیثیت سپاه، فرماندهان آن و خانواده پاسداران خط قرمز بنده بوده است و به همین دلیل هر کجا احساس کردم برای دفاع از سپاه باید به میدان آمد، بدون تعلل ورود کردم.

مصاحبه‌ای که باعث بر هم خوردن بساط مذاکرات هسته‌ای ظریف شد/ رسانه فاقد کارنامه را کارنامه دار نشان می‌دهد

وی افزود: به‌عنوان مثال روز قدس چند سال پیش در نشستی خبری خبرنگاری سوالی درباره توان موشکی سپاه پرسید که در پاسخ گفتم ما کاری که در این راه شروع کردیم را با قدرت ادامه خواهیم داد؛ فردای آن روز در حال عزیمت به زنجان برای انجام سخنرانی روز قدس بودم که ۱۵ کیلومتری این شهر فردی از شورای عالی امنیت ملی تماس گرفت و عنوان کرد که ظریف (وزیر وقت امور خارجه) از هتل «کوبورگ» وین (محل مذاکرات هسته‌ای) تماس گرفته و اعلام کرده مصاحبه شما تمام بساط ما را به هم ریخته است.

سردار شریف ادامه داد: پنج دقیق بعد از این تماس، سردار جعفری (فرمانده وقت سپاه) تماس گرفت و پیگر موضوع شد که در پاسخ گفتم؛ درباره اینکه قدرت موشکی را با تمام توان ادامه می‌دهیم و لحظه‌ای هم در این رابطه متوقف نخواهیم شد، صحبت کردم.

وی افزود: سردار جعفری سپس گفت که حرف خوبی زدی و از من خواست تا در سخنرانی روز قدس زنجان مجدد این مطلب را تکرار کنم؛ البته این را هم گفت که دریابان شمخانی (دبیر وقت شورای عالی امنیت ملی) تماس گرفته و از من خواسته تا این مطلب را از شما بخواهم که آنچه گفته‌اید را مجدد تکرار کنید.

معاون سابق روابط عمومی کل سپاه در خصوص نظرسنجی‌هایی که در رابطه با سپاه می‌شود، بیان داشت: امروز رسانه فاقد کارنامه را کارنامه‌دار نشان می‌دهد و کارنامه‌دار را زمین می‌زند؛ توده مردم فارغ از هر قوم و مذهبی به سپاه عشق می‌ورزند و این نهاد انقلابی را دوست دارند.

وی تصریح کرد: علت محبوبیت سپاه خادمی آن‌ها در همه عرصه‌ها است و این را بار‌ها فرمانده کل سپاه عنوان کردند؛ چون در بزنگاه‌های حساس دیدید که چه کسی در کنار مردم قرار دارد و اگر در تشییع شهید حاج قاسم سلیمانی آن جمعیت عظیم حضور می‌یابد به دلیل آن است که جز صداقت، شجاعت و خادمی پاسداران چیزی ندیده‌اند.

سردار شریف درباره عملیات «وعده صادق» هم گفت: حمایت بی‌سابقه‌ای که از عملیات وعده صادق شد به همین دلیل بود؛ در حالی که ممکن بود جنگ صورت گیرد، اما مردم سپاه را دارای یک قوه عاقله که امنیت ملی را خوب فهم می‌کند، تشخیص دادند.

وی در ادامه بیان داشت: سپاه ۱۸ رزمایش تاکنون انجام داده که طی آن زوایای قدرت سپاه را به دوست و دشمن نشان داده شده است و هیچ رزمایشی را هم بدون پیوست رسانه‌ای انجام نشده است؛ کتاب بیانیه‌های ۱۰ ساله سپاه تا چند وقت دیگر منتشر می‌شود که بیانگر زیباترین، به موقع‌ترین، هوشمندانه‌ترین و قدرتمندترین پیام به دشمن است.

معاون سابق روابط عمومی کل سپاه افزود: اگر مجاهدت‌های سپاه در برقراری امنیت در شمال غرب و جنوب شرق را در افکار عمومی بازگو کنیم، برای نشان دادن میزان محبوبیت سپاه کافی است، زیرا سپاه فعالیت‌های محرومیت‌زدایی بسیاری در این مناطق انجام داده ولی با این وجود در نشان دادن و اطلاع رسانی این فعالیت‌ها ضعیف بودیم.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار