مادر شهید «عباس روحانی» آسمانی شد

کربلایی حاجیه خانم «فاطمه بیابانی» مادر شهید «عباس روحانی» به علت بیماری در سن ۷۶ سالگی دار فانی را وداع گفت و به فرزند شهیدش پیوست.
کد خبر: ۶۸۰۴۵۰
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۸ - 24July 2024

مادر شهید «عباس روحانی» آسمانی شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان جنوبی، کربلایی حاجیه خانم «فاطمه بیابانی» مادر شهید «عباس روحانی» به علت بیماری در سن ۷۶ سالگی دار فانی را وداع گفت و به فرزند شهیدش پیوست.

مراسم تشییع پیکر مادر شهید «عباس روحانی» فردا پنجشنبه ۴ مرداد ساعت ۸ صبح در محل روستای روم شهرستان قاینات برگزار خواهد شد.

شهید «عباس روحانی» در روز یکم شهریور ۱۳۴۶ در روستای روم از توابع شهرستان قاینات دیده به جهان گشود. دوران کودکی اش را در دامن پر مهر و محبت پدر و مادرش تربیت شد.

شهید «عباس روحانی» پس از سپری نمودن دوران خردسالی و کودکی، راهی مدرسه شد و توانست دوره ابتدایی را با موفقیت پشت سر بگذارد. او مقطع راهنمایی را تا کلاس سوم ادامه داد ولی به خاطر پاره‌ای از مشکلات از تحصیل بازماند و به کار کشاورزی به پدرش یاری رساند.

شهید «عباس روحانی» از سن ۱۵ سالگی، سه مرتبه به جبهه اعزام شد. در همین اعزام‌ها، از ناحیه پا مجروح و همچنین بعد از مدتی حضور در جبهه، شیمیایی شد. این دلاورعرصه‌های نبرد به‌خاطر مجروحیت و شیمیایی، به پشت جبهه منتقل و بعد از اینکه سلامتی خود را به دست آورد دوباره عازم جبهه شد. او به عنوان سرباز در خط مقدم به کردستان عزیمت نمود و به جبهه پنجوین منتقل شد و سرانجام روز بیست و پنجم آبان ۱۳۶۶ در همین منطقه بر اثر اصابت گلوله به فیض شهادت نایل گردید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار