معاون ادبیات، انتشارات و تاریخ اداره کل حفظ آثار مازندران:

فراخوان جشنواره استانی داستان کوتاه «یوسف» در مازندران منتشر شد

«صادقی سنگدهی» از برگزاری چهاردهمین دوره جایزه ادبی داستان کوتاه دفاع مقدس «یوسف» در مازندران خبر داد.
کد خبر: ۶۸۰۴۵۲
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۴ - 24July 2024

فراخوان جشنواره استانی داستان کوتاه «یوسف» در مازندران منتشر شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مازندران، «سید محمد  صادقی سنگدهی» معاون ادبیات، انتشارات و تاریخ  اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران امروز در جمع خبرنگاران از برگزاری چهاردهمین دوره جایزه ادبی «یوسف» داستان کوتاه دفاع مقدس خبر داد و اظهار داشت: فراخوان این جشنواره تیر ماه امسال منتشر شد.

وی افزود: این جشنواره در موضوعات شهدا و ایثارگران، دفاع مقدس، امنیت، هسته‌ای و علمی، مدافعین حرم، مقاومت ملل و بیداری اسلامی، جنگ نرم و تهاجم فرهنگی، عفاف و حجاب، نقش زن در انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و ارزش‌های اسلامی، پرچم، مضامین عاشورایی در دفاع مقدس، ولایت مداری، جهاد تبیین  و... برگزار خواهد شد.

این مسئول با بیان اینکه نویسندگان استان می‌توانند آثار خود را  برای کودکان، نوجوانان و بزرگسالان را تا ۳۰ مهر به دبیرخانه ارسال کنند، گفت: تقدیر از ۱۲ برگزیده با هدیه سه میلیون تومانی، لوح، راه یافتن به کنگره ملی و چاپ اثر در کتاب جشنواره را ویژگی‌های این جشنواره برشمرد.

این مسئول تصریح کرد: نویسندگان مازندرانی می‌توانند آثار خود را در قالب داستان کوتاه، داستانک و فلش فیکشن به صورت word به دبیرخانه جشنواره واقع در ساری، بلوار دفاع مقدس (کمربندی شرقی)، روبروی بیمارستان شفا، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مازندران، معاونت ادبیات، انتشارات و تاریخ و یا از طریق پیام رسان ۰۹۳۸۰۱۰۴۵۰۷ در شبکه‌های مجازی برای استاد «ذبیح الله ذبیحی سوادکوهی» دبیر علمی جشنواره ارسال کنند.

صادقی سنگدهی بیان کرد: نویسندگان مازندرانی سعی کنند آثارشان کمتر از هزار و ۵۰۰ کلمه باشد و نیز در آن مشخصات نویسنده (نام، سال و محل تولد و سکونت، تحصیلات و تلفن) درج شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار