همزمان با سالروز عملیات مرصاد؛

یادواره شهید «کمال کورسل» در قم برگزار می‌شود

یادواره شهید «کمال کورسل» و شهدای عرصه بین الملل، همزمان با سالروز عملیات مرصاد در قم برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۸۰۴۵۷
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۸ - 24July 2024

یادواره شهید «کمال کورسل» در قم برگزار می‌شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، یادواره شهید «کمال کورسل» تنها شهید اروپایی دفاع مقدس و شهدای عرصه بین‌الملل مدفون در گلزار شهدای قم، همزمان با سالروز عملیات مرصاد برگزار می‌شود.

این مراسم روز جمعه پنجم مرداد، سالروز عملیات مرصاد، همزمان با نماز مغرب و عشا در حسینیه امام خامنه‌ای (مدظله العالی) گلزار شهدای علی بن جعفر (ع) و در جوار مزار شهید کمال کورسل و قطعه شهدای بین الملل این گلزار، برگزار می‌شود.

در مراسم فوق، خانواده معظم شهید کمال کورسل و شهدای بین الملل حضور خواهند داشت و روایتگری و اجرای ویژه برنامه‌های متنوع از جمله برنامه‌های تدارک دیده شده برای مراسم خواهد بود.

عملیات مرصاد در تاریخ چهارم تا پنجم مرداد سال ۱۳۶۷ در منطقه سرپل ذهاب و اسلام آباد بوقوع پیوست و طی آن، عملیات فروغ جاویدان منافقین برای نفوذ و هجوم به داخل کشور، با مقاومت سرسختانه رزمندگان اسلام به شدت سرکوب شد.

در این عملیات جمعی از نیرو‌های اعزامی قم و لشکر ۱۷ امام علی بن ابی طالب (ع) از جمله سردار محمود آخوندی فرمانده تیپ یک و طلبه شهید کمال کورسل به فیض عظمای شهادت نائل آمدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار