برگزاری مجلس ترحیم شهید «رستمی امید» در گلستان شهدای اصفهان

مجلس ترحیم و هفتمین روز شهید سردار پاسدار «عباس رستمی‌امید» پنج شنبه ۴مرداد۱۴۰۳ راس ساعت۱۶:۳۰ الی ۱۸:۳۰ در حسینیه گلستان شهدای اصفهان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۸۰۴۶۱
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۵ - 24July 2024

برگزاری مجلس ترحیم شهید «رستمی امید» در گلستان شهدای اصفهانبه گزارش دفاع‌پرس از اصفهان، مجلس ترحیم و هفتمین روزآن شهید سردارپاسدار «عباس رستمی‌امید» پنج‌شنبه ۴مرداد۱۴۰۳ راس ساعت۱۶:۳۰ الی ۱۸:۳۰ در حسینیه گلستان شهدای اصفهان برگزار می‌شود.

 سردارپاسدار «عباس رستمی‌امید» فرزندحاجتعلی، جانباز معزز۷۰ درصدپس از سالهاتحمل جراحات ناشی از هشت سال دفاع مقدس به جمع یاران وهمرزمان شهیدش پیوست و در تاریخ ۳۰ تیرماه۱۴۰۳ آسمانی شد.

مراسم تشییع پیکرآن شهید عزیز روز یکشنبه بطرف گلستان شهداءاصفهان برگزار و درجوارهمرزمان شهیدش آرام گرفت.

شهیدعباس رستمی هفتم خرداد۱۳۳۶ درشهرستان قروه ازاستان کردستان متولد و پس از تحصیل موفق به اخذ دیپلم متوسطه شد.

با پیروزی انقلاب و تشکیل سپاه، وارد سپاه پاسداران شد. هم زمان با شروع تحرکات و ایجاد ناامنی ها توسط افراد ضد انقلاب و کومله به مناطق درگیری اعزام و در شهریورماه سال ۱۳۶۱ توسط گروهک کومله دستگیر و پس از زندان و اعمال شکنجه شدید تیرباران شد که به لطف خداوند ازاین حادثه جان بدربرد. پس از مداوا و بهبودی، مجددا به منطقه میمک اعزام و براثرموج انفجار از نواحی سر وگوش هاواعصاب دچار مجروحیت و آسیب گردید.

شهید رستمی در عملیات های مختلف ازجمله رمضان و والفجر۱۰ حضور داشت وبه دفعات دچار مجروحیت های موج انفجار، شیمیایی ازنواحی ریه و داخلی وهمچنین آسیب نجاعی شد.

شهید رستمی پس از دوران دفاع مقدس علی رغم مشکلات حرکتی، جسمانی و شیمیایی، درامور عام المنفعه، بسیج، ستادهای امر به معروف فعالیت داشت و یک زندگی زاهدانه وشرافتمندانه را سپری کرد و سرانجام به آرزوی دیرینه خودنائل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار