فرمانده انتظامي استان اصفهان:

شهدا براي کشور امنيت آفرين هستند

سردار علینقیان‌پور با اشاره به مظلوميت شهداي انتظامي، گفت: اين مأموران مظلومانه جانشان را فدا کرده و با شهادتشان براي کشور امنيت آفريدند.
کد خبر: ۶۸۰۴۷۰
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۷ - 24July 2024

شهدا براي کشور امنيت آفرين هستندبه گزارش دفاع‌پرس از اصفهان، سردار «حميد علينقيان پور» فرمانده انتظامي استان اصفهان در ديدار با خانواده سروان شهيد «محمدرضا اسماعيلي» که در دفتر نظارت همگاني بازرسي فرماندهي انتظامي استان اصفهان انجام شد، اظهار داشت: شهدا دِين بزرگي بر گردن همه ما دارند و قطعاً مردم عزيز هم قدردان شهدا بوده و اجازه نخواهند داد خون آنان پايمال شود.

 وي با اشاره به مظلوميت شهداي انتظامي گفت: اين مأموران مظلومانه جانشان را فدا کردند تا ما امروز در امنيت و آسايش باشيم و اين نشان می‌دهد که آنها نه‌تنها در زمان حياتشان براي مردم امنيت می‌آفریدند بلکه با شهادتشان هم براي کشور امنیت‌آفرین شدند.

علینقیان پور ترورر کور مأموران پلیس‌راه استان سيستان و بلوچستان که در اول مردادماه سال گذشته به دست گروهک تروريستي جيش الظلم انجام شد را يکي از نشانه‌های مظلوميت پليس عنوان کرد و گفت: اين جنايت بزرگ نهايت رذالت و پليدي گروهک مذکور را نشان داد و چهره آنان را نزد مردم ايران کریه‌تر کرد.

فرمانده انتظامي استان اصفهان با آرزوي علو درجات براي شهداي اين حادثه به‌ویژه شهيد «محمدرضا اسماعيلي» گفت: اين شهدا و همه عزيزاني که در راه دفاع از دين و امنيت و آرامش ميهن اسلامي جانشان را فدا کردند در جوار حضرت حق و اولياي الهي متنعم هستند و از خداوند می‌خواهیم که به ما توفيق دهد تا شرمنده شهدا نشويم و در آخرت هم از شفاعت آنان بهره‌مند شويم.

گفتني است، اول مرداد سال 1402 در يک اقدام ناجوانمردانه چهار نفر از مأموران پلیس‌راه استان سيستان و بلوچستان در يک حمله کور به دست عوامل گروهک تروريستي جيش الظلم به درجه رفيع شهادت نايل آمدند که يکي از اين شهدا سروان محمدرضا اسماعيلي اهل شهرستان ورزنه استان اصفهان بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار