عملیات پهپادی یافا یمن؛ تیرخلاص به توهم شکست‌ناپذیری اسرائیل

«سلیم المنتصر»، کارشناس یمنی با اشاره به حمله پهپادی اخیر نیرو‌های مسلح یمن به قلب تل آویو، این عملیات غافلگیرانه و پیچیده را نشانه‌ای از پایان انحصار غرب در حوزه صنایع دفاعی و نظامی برشمرد.
کد خبر: ۶۸۰۴۷۲
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۴ - 24July 2024

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، «سلیم المنتصر» کارشناس یمنی با اشاره به حمله پهپادی اخیر نیرو‌های مسلح یمن به قلب تل آویو، این عملیات غافلگیرانه و پیچیده را نشانه‌ای از پایان انحصار غرب در حوزه صنایع دفاعی و نظامی برشمرد.

عملیات پهپادی یافا یمن؛ تیرخلاص به توهم شکست‌ناپذیری اسرائیل

المنتصر با تشریح ابعاد و جزئیات عملیات پهپادی نیرو‌های مسلح یمن در بامداد روز جمعه گفت: پهپاد یمنی «یافا» در عملیات اخیر خود موفق شد با طی ۲۰۰۰ کیلومتر ضمن عبور از فراز سامانه‌های پدافندی و راداری صهیونیست‌ها به هدف خود در عمق تل‌آویو اصابت کند.

وی ادامه داد: این عملیات پهپادی علاوه بر تاثیرات سیاسی، نظامی و امنیتی در داخل سرزمینی‌های اشغالی، سبب شد تا ارتش اسرائیل مقبولیت خود را به عنوان ارتشی شکست ناپذیر از دست بدهد.

کارشناس یمنی افزود: «معتقدم با اعلام مرحله پنجم مقابله با رژیم صهیونیستی احتمالا شاهد افزایش تنش‌ها و سازماندهی حملات نیرو‌های مسلح یمن به مناطق مهم تل آویو و پایگاه‌های هوایی خواهیم بود که مردم مظلوم فلسطین را بمباران می‌کنند.»

المنتصر با تشریح توانمندی‌های نظامی و دفاعی محور مقاومت در دفاع از ملت مظلوم فلسطین گفت: یمنی‌ها با همکاری تمامی نیرو‌های مقاومت، عملیات نظامی پیچیده‌ای را علیه تمامی اهداف متخاصم در جهت آزادسازی اراضی اشغالی فلسطین برنامه ریزی کردند؛ چراکه امروز دیگر کسی از آمریکا و کشور‌های غربی نمی‌ترسد و می‌تواندر مصاف با فناوری‌های غربی به صورت حرفه‌ای با دشمن برخورد کرد و او را خنثی و نابود کرد. این امر بدون شک آغاز عصر جدیدی از پیروزی‌های خیره‌کننده مقاومت ضد رژیم منحوس اسرائیل در مسیر احیای مقدسات اسلامی و آزادسازی ملت‌های مظلوم همچون فلسطین خواهد بود.

وی افزود: با پایان انحصار کشور‌های غربی در صنایع دفاعی و نظامی، نیرو‌های مسلح یمن اکنون قادر به ساخت موشک‌های بالستیک، بالدار و پهپاد‌هایی هستند که می‌توانند به اهداف خود در دریای مدیترانه و اقیانوس هند برسند و مدرن‌ترین ناوشکن‌ها، ناوچه‌ها و کشتی‌های جنگی متخاصم را به راحتی هدف قرار دهند.

انتهای پیام/۹۵۵

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار