۲۰۸ حمله ارتش اسرائیل به خان‌یونس طی ۲ روز

روابط عمومی دولت غزه اعلام کرد حملات رژیم صهیونیستی به منطقه «خان‌یونس» در جنوب غزه همچنان ادامه دارد و این رژیم طی ۴۸ ساعت گذشته ۲۰۸ بار به این منطقه حمله کرده است.
کد خبر: ۶۸۰۴۷۸
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۸ - 24July 2024

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، دولت غزه، شامگاه امروز (چهارشنبه)، اعلام کرد در منطقه خان‌یونس طی ۴۸ ساعت گذشته، ۱۲۹ فلسطینی به شهادت رسیده‌اند، ۴۱۶ نفر دیگر مجروح شده‌اند و ۴۴ نفر نیز مفقود هستند.

208 حمله ارتش اسرائیل به خان‌یونس طی 2 روز

دولت غزه اشاره کرد خانواده‌های فلسطینی مستقر در خان‌یونس ۱۳۵۰ بار از نیرو‌های امدادی طی روز‌های گذشته درخواست کمک کرده‌اند. براساس این بیانیه، ۲۳۷ خانه و ساختمان مسکونی در روز‌های گذشته در خان‌یونس هدف حمله ارتش رژیم صهیونیستی قرار گرفته‌اند که ۲۲ خانه بر سر ساکنانشان خراب شده است. در این بیانیه آمده است که ارتش رژیم صهیونیستی هر جنبده‌ای را در خیابان «صلاح الدین» در جنوب غزه رویت می‌کند، آن را هدف قرار می‌دهد و به نیرو‌های امدادی نیز اجازه کمک‌رسانی داده نمی‌شود.

 دولت غزه، رژیم صهیونیستی و آمریکا را مسئول اصلی تداوم کشتار غیرنظامیان فلسطینی دانست و از جامعه بین‌الملل و تمام کشور‌های آزاده جهان خواست هر چه سریع‌تر جلوی این جنایت‌ها را بگیرند.

«استفان دوجاریک» سخنگوی سازمان ملل متحد، روز گذشته، در کنفرانسی مطبوعاتی اعلام کرد در پی حملات رژیم صهیونیستی به منطقه خانیونس، تنها در یک روز ۱۵۰ هزار فلسطینی آواره شده‌اند. ارتش رژیم صهیونیستی روز دوشنبه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که مناطق شرقی خان‌یونس را هدف حملات گسترده قرار خواهد داد. به دنبال انتشار این بیانیه، هزاران فلسطینی بدون آنکه چیزی با خود ببرند، سریعا این منطقه را ترک کردند.

انتهای پیام/۹۵۵

نظر شما
پربیننده ها