مسئول بسیج دانش‌آموزی قزوین عنوان داشت:

اعزام ۱۱۰۰ دانش آموز قزوینی به یادمان‌های شهدای دفاع مقدس مناطق عملیاتی غرب

سرهنگ «رسولی فر» گفت: ۱۱۰۰ نفر از دانش آموزان استان قزوین به یادمان‌های شهدای دفاع مقدس مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام می‌شوند.
کد خبر: ۶۸۰۴۷۹
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۵ - 24July 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، سرهنگ «ابراهیم رسولی فر» مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی قزوین اظهار داشت: یادمان‌های شهدای هشت سال دفاع مقدس در مناطق عملیاتی غرب کشور سند پایداری و استقامت دلاورمردان و شیرزنان ایران اسلامی و استان شهید پرور کرمانشاه و یادآور رشادت‌ها و فداکاری‌های مردم دروازه کربلاست و این روزها با ورود کاروان‌های راهیان نور به کرمانشاه، خاک پای شهیدان خفته در بهشت جبهه‌ها توتیای چشم عاشقان و علاقه مندان می‌شود.

رسولی فر بیان کرد : یادمان‌ها محل نمایش ایثار فداکاری و از خودگذشتگی رزمندگانی است که از جان خویش گذشتند تا از مرزهای وطن پاسداری کنند و سربلند و استوار در تاریخ جاودانه بمانند.

وی افزود: حرکت ارزشمند راهیان نور به عنوان یک حرکت بزرگ فرهنگی، با بازخوانی وقایع بی نظیر دفاع مقدس بسیار مهم است و ذکر روایات عملیات‌های دفاع مقدس توسط راویان و مشاهده رشادت‌ها و فداکاری‌های رزمندگان، در ارائه محتوای غنی دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جدید بویژه دهه هشتادی و نودی ها مؤثر و مفید است.

این مسوول در خصوص اعزام دانش آموزان به راهیان نور غرب کشور بیان کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده اردوی راهیان نور غرب کشور ویژه دانش آموزان با اعزام ۱۱۰۰ دانش آموز از استان قزوین انجام می‌شود و دانش‌آموزان از یادمان‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه شامل یادمان مرصاد، بازی دراز، شهدای پاوه، مطلع الفجر گیلانغرب و شهید بهشتی قصرشیرین بازدید خواهند کرد.

مسوول سازمان بسیج دانش آموزی استان قزوین در پایان گفت: دانش آموزان استان قزوین در قالب سه دوره از ۸ تا ۱۴ مردادماه به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام می‌شونو که اولویت ثبت نام و اعزام با دانش آموزان مقاطع تحصیلی پایه‌های دهم،یازدهم و دوازدهم است و علاقه مندان برای شرکت در این اردو می‌توانند به حوزه‌ها و واحدهای بسیج دانش‌آموزی و یا به مدیران مدارس خود مراجعه کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار