فرمانده سپاه لامرد از پدر شهیدان صفایی عیادت کرد

سرهنگ دوم پاسدار «علی گله‌داریان» فرمانده سپاه لامرد به همراه جمعی از پاسداران با حضور در منزل شهیدان صفایی از پدر این شهیدان والامقام عیادت کردند.
کد خبر: ۶۸۰۴۹۴
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۰:۵۴ - 25July 2024
فرمانده سپاه لامرد از پدر شهیدان صفایی عیادت کردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، سرهنگ دوم پاسدار «علی گله داریان» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان لامرد و هئیت همراه با حضور در منزل شهیدان حمزه و عباس صفایی از پدر این شهیدان والامقام عیادت و برای سلامتی وی دعا کردند.
 
فرمانده سپاه لامرد با بیان این مطلب که پدران شهدا، چشم و چراغ این ملت هستند و وظیفه همه ما است که از آنها دلجویی و عیادت کنیم اظهار داشت: قطعاً نفس این پدران حق بوده که فرزندان صالحی همچون حمزه و عباس در دامان آنها پرورش یافته است.
 
محله کهوردان شهر لامرد بیشترین تعداد شهدا و رزمنده در بین محلات شهر لامرد را دارا است، و حاج اسدالله صفایی پدر شهیدان صفایی بیش از چهار دهه در دو مسجد صاحب‌الزمان (عج) و امام خمینی (ره) نمازجماعت برپا کرده است.
 
پدر شهیدان صفایی با نظم، تقوا و اخلاص فراوان خود در تربیت و رویش رزمندگان و جوانان محله کهوردان نقش بسیار مهمی ایفا کرده و می‌توان گفت ایشان پدر معنوی این محله است که شخصیت‌های کشوری بسیاری در منزل وی حاضر و از این شخصیت باتقوا تجلیل کردند.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار