فرمانده لشکر ۱۹ فجر دوران دفاع مقدس:

شکست نقشه شوم دشمنان از برکت خون مطهر شهدا است

سردار «رودکی» با اشاره به اینکه شکست نقشه شوم دشمنان از برکت خون مطهر شهدا است، گفت: دشمنان از هر راهی به دنبال ضربه زدن به این نظام بوده‌اند، اما به برکت شهدای این مرز و بوم موفق نشدند و این نظام و انقلاب به برکت خون پاک جوانان این مرز و بوم آسییی ندیده است.
کد خبر: ۶۸۰۴۹۶
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۱:۱۰ - 25July 2024
شکست نقشه شوم دشمنان از برکت خون مطهر شهدا استبه گزارش دفاع‌پرس از فارس، یادواره ۹۰ شهید گمنام شهرک گلستان شیراز در راستای کنگره ملی ۱۵ هزار شهدای فارس توسط سپاه ناحیه محمد رسول الله (ص) شیراز حوزه‌های بسیج امام رضا (ع) و کوثر با حضور خانواده معظم شهداء، سردار رودکی فرمانده لشکر ۱۹ فجر در دوران دفاع مقدس در محل بوستان شهدای گمنام این شهرک برگزار شد.
 
سردار «محمد نبی رودکی» فرمانده لشکر ۱۹ فجر دوران دفاع مقدس در این مراسم اظهار داشت: دشمنان از هر راهی به دنبال ضربه زدن به این نظام بوده‌اند، اما به برکت شهدای این مرز و بوم موفق نشدند و این نظام و انقلاب به برکت خون پاک جوانان این مرز و بوم آسییی ندیده است.
 
وی تصریح کرد: تحریم، مسائل اقتصادی، ترور و ده‌ها نقشه شوم راهبرد و مسیر بدخواهان طی این ۴۵ سال برای ضربه زدن و نابودی مملکت مان بوده که همگی با شکست مواجهه شده است.
 
گفتنی است در این مراسم از مقام شامخ خانواده محترم شهدای شهرک گلستان شیراز تجلیل به عمل آمد.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار