فرمانده نیروی زمینی ارتش:

تجهیز بالگردها اولویت هوانیروز ارتش است

امیر حیدری گفت: اولویت هوانیروز ارتقا و تجهیز بالگردها به آخرین تکنولوژی‌های روز دنیا است که بحمدالله این کار با تلاش متخصصین و نخبگان یگان‌ها و همچنین همکاری با موسسه پنها و دانشگاه‌ها در حال انجام است.
کد خبر: ۶۸۰۵۱۴
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۵ - 25July 2024

تجهیز بالگردها اولویت هوانیروز ارتش استبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، امیرسرتیپ «کیومرث حیدری» فرمانده نیروی زمینی ارتش در نوزدهمین همایش نگهداری و تعمیر تجهیزات بالگردی هوانیروز آجا که روز گذشته به میزبانی پایگاه هوانیروز مشهد برگزار شد، اظهار داشت: اولویت هوانیروز ارتقا و تجهیز بالگرد‌ها به آخرین تکنولوژی‌های روز دنیا است؛ که بحمدالله این کار با تلاش متخصصین و نخبگان یگان‌ها و همچنین همکاری با موسسه پن‌ها و دانشگاه‌ها در حال انجام است.

وی ادامه داد: از مهمترین اقدامات هوانیروز تحهیز بالگرد‌ها به سامانه دید در شب و افزایش برد موشک‌های بالگرد به ۲۰ کیلومتر بود که در جهت توان رزمی عملیاتی و ارتقا تجهیزات بالگرد‌ها بسیار موثر و ضروری است.

ممکن‌ساختن ناممکن‌ها با تکیه بر تخصص و دانش

در ادامه، حجت‌الاسلام والمسلمین «شعبانعلی صالحی» رئیس عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش در سخنانی ابراز داشت: نیرو‌های مومن و متعهد یگان‌های هوانیروز با تکیه بر تخصص و دانش خود توانسته‌اند ناممکن‌ها را با توکل به خدا ممکن کنند.

وی ادامه داد: وقتی انسان ایمان و تقوای خود را تقویت کند و خدا را در لحظه‌لحظه زندگی احساس کند، ثمره آن این است که بعد از بیش از ۵۰ سال فعالیت بالگردها، هنوز توان عملیاتی بالگردی هوانیروز در سطح عالی است و نشان از تعهد و تخصص و دلسوزی خلبانان و کارکنان فنی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها