برگزاری سومین جلسه هماهنگی نکوداشت هفته دفاع مقدس و تجلیل از پیشکسوتان در البرز

سومین جلسه هماهنگی نکوداشت هفته دفاع مقدس استان البرز با حضور سردار سرتیپ دوم پاسدار ابوالفضل اسلامی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز و جمعی از مسئولان مربوطه این اداره کل برگزار شد.
کد خبر: ۶۸۰۵۵۸
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۲ - 25July 2024

برگزاری سومین جلسه هماهنگی نکوداشت هفته دفاع مقدس و تجلیل از پیشکسوتان در البرزبه گزارش خبرنگاردفاع‌پرس از البرز، در این جلسه، برنامه‌ریزی‌های لازم برای برگزاری باشکوه مراسم نکوداشت هفته دفاع مقدس در استان البرز و تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت به انجام رسید.

بر اساس مصوبات این جلسه، امسال همزمان با سراسر کشور، از یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس تجلیل خواهد شد که سهم استان البرز از این تعداد، ۲۰ هزار نفر است. این تجلیل در طول سال و به صورت مرحله‌ای انجام خواهد شد و در مراسم اصلی نکوداشت، از ۳۷۰۰ نفر از پیشکسوتان استان تجلیل به عمل خواهد آمد.

یکی دیگر از نکات مهم این جلسه، تصمیم بر تجلیل از مادران و همسران شهدا، همسران پیشکسوتان آقا و همچنین تجلیل از جهادگران عرصه جهاد و مقاومت بود.

برگزاری این جلسه و برنامه‌ریزی‌های انجام شده نشان از اهمیت جایگاه پیشکسوتان دفاع مقدس و تلاش برای پاسداشت مقام شامخ آنها دارد. امید است با برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم نکوداشت هفته دفاع مقدس، یاد و خاطره شهدا و ایثارگران این مرز و بوم گرامی داشته شود.

انتهای پیام/

 

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار