نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر سمنان:

«ولایت مداری» مساله مهم از دفاع مقدس تا به امروز

حجت الاسلام «مطیعی» گفت: یکی از مسائل بسیار مهم در دفاع مقدس تا به امروز «ولایت مداری» است و انسان باید با ولایت مداری در جنگ های امروزی در عرصه های مختلف فرهنگی، اقتصادی و سیاسی زندگی خود را تطبیق دهد.
کد خبر: ۶۸۰۵۸۴
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴ - 25July 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از سمنان، حجت الاسلام مرتضی مطیعی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر سمنان در بازدید از یادمان مرصاد در جمع زائران کاروان راهیان غرب استان سمنان اظهار داشت: یکی از مسائل بسیار مهم در دفاع مقدس تا به امروز «ولایت مداری» است.

وی با اشاره به وصیت نامه شهید رضا نادری تصریح کرد: ما نباید زندگی را با جنگ تطبیق دهیم و هر وقت بیکار بودیم به جبهه برویم این طرز تفکر برای کسی که ولی فقیه دارد و می‌خواهد بر اساس تکلیف زندگی کند اشتباه است.

نماینده ولی فقیه استان سمنان با تأکید بر اینکه جنگ همچنان ادامه دارد فقط عرصه آن تغییر کرده، افزود:  انسان باید با ولایت مداری در جنگ های امروزی در عرصه های مختلف فرهنگی، اقتصادی و سیاسی زندگی خود را تطبیق دهد.

وی با اشاره به حضور موثر رزمندگان تیپ ۱۲ قائم(عج) استان سمنان در عملیات مرصاد بیان کرد: حضور به هنگام رزمندگان و فرمانبرداری از ولایت فقیه در جنگ عامل اصلی پیروزی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار