اردوگاه‌های شمال کرانه باختری زیر بمباران‌های شدید هوایی صهیونیست‌ها

حملات هوایی سنگین رژیم صهیونیستی به شمال اردوگاه‌های شمال کرانه باختری باعث شهید و زخمی شدن تعداد زیادی از کودکان و زنان فلسطینی شد.
کد خبر: ۶۸۰۶۲۰
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۴ - 25July 2024

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، رژیم صهیونیستی برای جبران شکست‌ها و ناکامی‌های خود در هفتم اکتبر، بر شدت حملات به اردوگاه‌های شمال کرانه باختری و نیرو‌های مقاومت در آنجا افزوده است و از این طریق می‌خواهد ضمن نابود کردن مقاومت در این اردوگاه ها، وجهه خدشه دار شده خودش را نیز بهبود بخشد.

اردوگاه‌های شمال کرانه باختری زیر بمباران‌های شدید هوایی صهیونیست‌ها

فلسطین آنلاین تصاویری از انتقال یکی از زنان اسیر تازه آزاد شده از زندان رژیم اشغالگر به بیمارستان شهدای الاقصی منتشر کرد.

رسانه‌های عبری اعلام کردند: «ارتش» اسرائیل در دوران حکومت نتانیاهو مانند یک راننده بدون آدرس است. این رسانه‌ها همچنین اعلام کردند: ارتش در ۷ اکتبر شکست خورد و هزینه‌های سنگینی را پرداخت و هنوز هم در حال پرداخت هزینه و در حال فرسایش است.

براثر حمله رژیم صهیونیستی به شهر خان یونس در جنوب نوار غزه هشت فلسطینی شهید و ده‌ها نفر دیگر نیز مجروح شدند.

مرکز اطلاع رسانی فلسطین تصاویری از خانواده‌های فلسطینی منتشر کرد که اشغالگران آنها را به ترک منازل خود در مناطق شرقی خانیونس وادار کردند و روزهاست در حیاط بیمارستان ناصر روی زمین زندگی می‌کنند.

گردان‌های ناصر صلاح الدین با همکاری گردان‌های شهید ابو علی مصطفی عملیاتی را علیه نظامیان اشغالگر در محور نتساریم انجام دادند.

نظامیان اشغالگر صهیونیستی صبح امروز پنجشنبه یک ساختمان مسکونی و یک زمین کشاورزی متعلق به فلسطینیان را در الخلیل در کرانه باختری رود اردن تخریب کردند.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها