رهبر انصارالله:

پاسخ به حمله اسرائیل، قطعی است؛ فلسطین دیگر برای صهیونیست‌ها امن نیست

رهبر معنوی انقلاب یمن ضمن انتقاد از خوی صهیونیست‌ها در کودک‌کُشی که در غزه انجام می‌دهند، به رژیم اسرائیل هشدار داد که نیرو‌های مسلح یمن کاری خواهد کرد که صهیونیست‌ها رنگ آرامش را نبینند.
کد خبر: ۶۸۰۶۳۶
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۷ - 25July 2024

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، «سید عبدالملک بدرالدین الحوثی» رهبر معنوی انقلاب یمن و جنبش انصارالله امروز پنجشنبه درباره آخرین تحولات غزه سخنرانی کرد و گفت که رژیم صهیونیستی برای چهل و دومین هفته متوالی، به حملات وحشیانه و جنگ کشتار جمعی ادامه می‌دهد.

پاسخ به حمله اسرائیل، قطعی است؛ فلسطین دیگر برای صهیونیست‌ها امن نیست

 الحوثی با اشاره به حملات صهیونیست‌ها به مراکز اسکان پناهندگان و مراکزی که اسرائیل آن را «امن» اعلام می‌کند، تصریح کرد: شهادت‌های یک پزشک آمریکایی که در غزه حضور داشته است، ثابت می‌کند که این جنگ، بیشتر کودکان را هدف قرار داده است. وی ادامه داد: این پزشک آمریکایی گفته است که مجموع فجایعی که در ۳۰ سال پیش تا کنون دیده، با نابودی که در یک هفته در غزه مشاهده کرده، برابری می‌کند؛ زیرا هر کسی که در رژیم صهیونیستی حضور دارد، بوی از انسانیت نبرده است.

اسرائیل مات و مبهوت عملیات «یافا» شد

رهبر انصارالله با اشاره به اینکه نیرو‌های مقاومت فلسطین، ۵۰۰ تانک اسرائیلی را منهدم کرده‌اند، گفت: دشمن در آمار‌های رسمی، تعداد سربازان زخمی خود را ۹ هزار و ۲۵۰ نفر اعلام می‌کند، ولی رقم واقعی بسیار بیشتر از این آمار است.

وی با بیان اینکه حزب الله در عملیات‌های هفته جاری خود علیه جولان اشغالی و چند شهرک جدید اسرائیلی، دایره عملیات را گسترش داده است، تصریح کرد: حزب الله ویدئویی از پهپاد هدهد منتشر کرد که از پایگاه هوایی «رمات دیوید» فیلمبرداری کرده و دشمن نیز موفق به شناسایی یا حمله به این پهپاد نشده بود.

الحوثی با تأکید بر اینکه در مرحله آینده، مسیر عملیات‌های مشترک یمن و مقاومت عراق، شاهد تحول مهمی خواهد بود، گفت: در خصوص عملیات‌های پشتیبانی، یمن هفته گذشته با عملیات یافا، مرحله پنجم تنش با اسرائیل را کلید زد. دشمن از این عملیات بُهت‌زده شد؛ زیرا هدف که تل‌آویو بود، برای آنان بسیار اهمیت دارد. تل‌آویو لانه‌ای است که مهمترین مراکز و ادارات در آن قرار دارد و به همین دلیل بسیار حساس است.

عملیات یافا به معنای نبود امنیت برای صهیونیست‌ها در فلسطین اشغالی است

رهبر انقلاب یمن درباره عملیات یافا تأکید کرد: این عملیات برای ضربه به یک هدف معین طراحی شده بود که این هدف محقق شد. همین مسئله باعث وحشت آمریکا و اسرائیل شد. سران صهیونیست از این عملیات شوکه شدند و گفتند که امنیت را در اسرائیل از دست دادیم و از خط قرمز‌ها نیز عبور شده است. حمله به تل‌آویو یعنی فلسطین اشغالی دیگر مکان امنی برای صهیونیست‌ها نیست.

وی با بیان اینکه عملیات یافا، توانمندی‌های هوایی اسرائیل را به چالش کشید، افزود: رسانه‌های دشمن اعتراف کردند که عملیات یافا، مرحله جدیدی در جنگ است که آن را به جنگ منطقه‌ای بدل خواهد کرد. این رسانه‌ها به شوکی اعتراف کردند که نهاد‌های امنیتی اسرائیل آن را تجربه کردند. شوک‌های بیشتری در راه خواهد بود.

 الحوثی درباره اهداف یمن از حمله به اسرائیل هم گفت: ما می‌خواهیم صهیونیست‌ها در اوج نگرانی باشند، نتوانند بخوابند و هیچ گاه رنگ آرامش را نبینند؛ زیرا اشغالگر، جنایتکار و ظالم هستند. آمریکا هم نتوانست از عملیات‌های یمن در دریای سرخ جلوگیری کند و در این زمینه شکست خورده است. فرمانده کل نیرو‌های آمریکا در خاورمیانه در یک نامه محرمانه به ویز جنگ این کشور، به این مسئله اعتراف کرده است.

رهبر انصارالله یمن، حمله رژیم صهیونیستی به الحدیده را نمایشی دانست که هدف از آن، جلوگیری از حمایت‌های یمن از غزه است، خاطر نشان کرد: اقدامات اسرائیل، انگیزه ما را برای انتقام و ادامه کمک به ملت فلسطین افزایش می‌دهد. پاسخ به حمله اسرائیل به الحدیده قطعی است.

انتهای پیام/۹۵۵

برچسب ها: یمن ، غزه ، کودک کشی ، یافا ، فلسطین
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار