مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین خبر داد:

جذب ۵۴ سرمایه گذار در شهرک‌های صنعتی قزوین

«صفاری» گفت: در چهار ماهه اول سالجاری، ۲۷ هکتار از اراضی صنعتی شهرک‌ها و نواحی صنعتی به متقاضیان سرمایه گذاری واگذار شده است.
کد خبر: ۶۸۰۶۵۰
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۰ - 25July 2024

به گزارش دفاع‌پرس از‌ قزوین «رضا صفاری» مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین اظهار داشت: در سال " جهش تولید با مشارکت مردم"و در راستای جذب سرمایه گذار و ایجاد رونق اقتصادی این شرکت در چهار ماهه اول سالجاری موفق به جذب ۵۴ متقاضی سرمایه گذاری به میزان ۲۷ هکتار در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان شده که نشان از رونق تولید و اشتیاق بخش خصوصی برای سرمایه گذاری بویژه در حوزه انرژی‌های تجدید پذیر با احداث نیروگاه‌های خورشیدی می‌باشد.

وی میزان سرمایه گذاری ۵۴ قرارداد را بیست هزار میلیارد ریال عنوان کرده و افزود: با راه اندازی این طرح‌های صنعتی زمینه اشتغال یکهزار و ۱۰۰۰ نفر فراهم خواهد شد. 

رضا صفاری با اشاره به نوع فعالیت این واحد‌های صنعتی تصریح کرد: بیشترین میزان فعالیت متقاضیان سرمایه گذاری در حوزه برق و الکترونیک، غذایی و دارویی بوده است.

این مسئول در خصوص بیشترین جذب سرمایه گذار و میزان زمین‌های واگذار شده گفت: شهرک‌های صنعتی انرژی خورشیدی، حکیمیه و خرمدشت به ترتیب بیشترین میزان استقبال را دارا بودند. 

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی استان از قزوین به‌عنوان استانی پرجاذبه برای سرمایه‌گذاری صنعتی نام برد و خاطر نشان کرد: با توسعه شهرک‌های صنعتی و سرمایه‌گذاری‌های انجام شده از سوی دولت در ایجاد زیرساخت‌ها برای استقرار واحد‌های تولیدی، زمینه استقرار و جذب حداکثری متقاضیان سرمایه گذاری وجود دارد. بطوریکه تا پایان سال به میزان ۹۰ هکتار دیگر در قالب جذب بیش از سرمایه گذار از اراضی شهرک‌ها و نواحی صنعتی تابعه استان به سرمایه گذاران واگذار خواهد شد. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها