فرمانده سپاه سیدالشهداء (ع) استان تهران خبر داد؛

برگزاری ۵۰۰ یادواره و ۱۲ اجلاسیه در راستای کنگره ملی شهدای استان تهران

سردار ولی‌زاده گفت: برای حضور در اجلاسیه نهایی کنگره ۱۲ هزار شهید شهرستان‌های استان تهران قریب به ۵۰۰ یادواره شهدا شکل گرفته است و برای حضور مردم عزیزمان، ۱۲ اجلاسیه شهرستانی در شهرستان‌های استان تهران برگزار شده است.
کد خبر: ۶۸۰۶۵۲
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۲ - 25July 2024

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار «قربان محمد ولی‌زاده» فرمانده سپاه سیدالشهداء (ع) استان تهران، امروز (پنج‌شنبه) در اجلاسیه نهایی کنگره ملی سرداران و ۱۲ هزار شهید استان تهران که در حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) برگزار شد، اظهار داشت: مردم مؤمن، متعهد و انقلابی شهرستان‌های استان تهران با تقدیم نزدیک به ۱۲ هزار شهید از بهترین جوانان و قهرمانان این مرزوبوم، از کیان کشور و انقلاب اسلامی دفاع کردند.

برگزار ۵۰۰ یادواره و ۱۲ اجلاسیه در راستای کنگره ملی شهدای استان تهران

فرمانده سپاه سیدالشهداء (ع) استان تهران اضافه کرد: اکنون توفیق خدمت به پیشگاه شهدا و برگزیدگان این خطه در قالب اجلاسیه نهایی کنگره ۱۲ هزار شهید استان تهران با تشکیل شورای سیاستگذاری و ۳۰ کمیته تخصصی برای ما فراهم شده است.

سردار ولی‌زاده گفت: کنگره شهدای استان تهران را از سال ۱۴۰۱ در قالب سرکشی و دیدار از خانواده محترم شهدا، جمع آوری آثار و اسناد شهدا و همچنین سرگذشت‌پژوهی شهدا و در قالب برگزاری یادواره‌های خانگی آبروی محله و شهرستانی و قشری برگزار کردیم.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران افزود: همچنین یادواره‌های شهدای دانش‌آموزی در سطح شهرستان‌های استان تهران و نیز تولید کتاب و آثار شهدا و نمادها، عکس‌ها، نشان شهرها را در سطح شهرستانهای استان داشتیم که الحمدلله امروز شاهد این نمادها در سطح این شهرستان‌ها هستیم.

سردار ولی‌زاده خاطرنشان کرد: برای حضور در اجلاسیه نهایی کنگره ۱۲ هزار شهید شهرستان‌های استان تهران قریب به ۵۰۰ یادواره شهدا شکل گرفته و برای حضور مردم عزیزمان، ۱۲ اجلاسیه شهرستانی در شهرستان‌های استان تهران برگزار شده است و هم اکنون که در آستانه اجلاسیه نهایی کنگره شهدا هستیم، هیئت‌های شهدای گردان‌های لشکر ۱۰ سیدالشهداء (ع) در دوران دفاع مقدس، در محل ستاد سپاه سیدالشهداء (ع) دایر است.

انتهای پیام/ 113

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار