استاندار همدان مطرح کرد؛

نقش مهم هنر در انتقال مفاهیم جوانی جمعیت

«قاسمی‌فرزاد با بیان اینکه در قالب هنر می‌توان مفاهیم تقویت جمعیت را انتقال داد، گفت: جمعیت پیر و کم تهدید بزرگی برای امنیت و آینده کشور است و باید در راستای جوانی جمعیت حرکت کرد.
کد خبر: ۶۸۰۶۵۸
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۲ - 25July 2024

۱به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، «علیرضا قاسمی‌فرزاد» استاندار همدان عصر امروز (پنج‌شنبه) در آیین اختتامیه دوازدهمین جشنواره بین‌المللی سیمرغ وزارت بهداشت در مرکز همایش‌های دانشگاه علوم پزشکی همدان، اظهار داشت: جمعیت و جوانی جمعیت بکی از بحران‌های پیش رو است که اگر نادیده گرفته شود در مسیر سالهای آینده دچار مشکلات بزرگی خواهیم شد.

وی افزود: برگزاری چنین جشنواره‌ای قابل تقدیر است و در ادامه اقدامات دولت شهید رئیسی در راستای افزایش جمعیت است.

استاندار همدان با بیان اینکه مسیر رشد جمعیت بسیار کند شده و بایستی به این موضوع توجه ویژه شود، افزود: شاید در نگاه اول مسائل اقتصادی باشد، اما باید گفت که فرهنگ باور پذیری و باورمندی جوانان ما نسبت به این موضوع ضعیف شده است.

وی با اشاره به اینکه فرهنگ غلط غرب تلاش کرد فرزندآوری را کاهش دهد و جایگزینی فرزند را با حیوانات پر کند، گفت: رویکرد جوانی جمعیت در کشور نسبتا موفق است و باید در تمام سطوح یک ویژه به این موضوع توجه شود.

قاسمی‌فرزاد با بیان اینکه در قالب هنر می‌توان مفاهیم تقویت جمعیت را انتقال داد، متذکر شد: جمعیت پیر و کم تهدید بزرگی برای امنیت و آینده کشور است و باید در راستای جوانی جمعیت حرکت کرد.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها