نماینده ولی فقیه در استان همدان:

باید ریشه مشکلات فرهنگی را بررسی کرد

آیت‌الله «شعبانی» گفت: باید جست و جو کرد که ریشه مشکلات فرهنگی جامعه کجاست و چرا بشر امروزی با وجود امکانات بیشتر، احساس آرامش کمتری دارد
کد خبر: ۶۸۰۶۶۲
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۵ - 25July 2024

۱به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، آیت‌الله «حبیب‌الله شعبانی» نماینده ولی فقیه در استان همدان عصر امروز (پنج‌شنبه) در اختتامیه جشنواده بین المللی سیمرغ، اظهار داشت: امروز با شبیخون فرهنگی در جامعه مواجه هستیم. باید مسائل و مشکلات فرهنگی در جامعه مدرن امروز ریشه‌یابی و برای آن چاره‌اندیشی شود.

 وی با بیان اینکه برگزاری چنین جشنواره‌هایی می‌تواند اعتلای فرهنگی جامعه را به دنبال داشته باشد، افزود: امیدوارم دولت جدید بتواند در حوزه‌های مختلف به خصوص اقتصاد موفق باشد و عملکرد خوبی را در حوزه جوانی جمعیت شاهد باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان همدان تصریح کرد: باید جست و جو کرد که ریشه مشکلات فرهنگی جامعه کجاست و چرا بشر امروزی با وجود امکانات بیشتر، احساس آرامش کمتری دارد. باید بررسی کرد که نگاه‌های فمنیستی و ظلم کردن به زنان سبب مشکلات فرهنگی شده است یا خیر؟ 

 وی متذکر شد: آنچه که امروز در مدرنیته مطرح می‌شود بر مشکلات فرهنگی افزوده و در این راستا باید چاره‌اندیشی کرد که چه الگویی از زن شاغل، تحصیل کرده، مادر و همسر موفق ارائه شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها