سرپرست معاونت فرهنگي و اجتماعي فرماندهي انتظامي اصفهان:

هر يگان انتظامي اصفهان يک پايگاه آموزش همگاني براي مردم است

سرهنگ «طریفی» با اشاره به نقش آموزش همگاني در کاهش آسيب هاي اجتماعي، شعار اين معاونت را هر يگان انتظامي، يک پايگاه آموزش همگاني براي مردم عنوان کرد.
کد خبر: ۶۸۰۶۶۳
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۴ - 25July 2024

هر يگان انتظامي اصفهان يک پايگاه آموزش همگاني براي مردم استبه گزارش دفاع‌پرس از اصفهان، سرهنگ «مسعود طُريفي» سرپرست معاونت فرهنگي و اجتماعي فرماندهي انتظامي استان اصفهان در نشست تعاملي با مدیراداره کل حفظ آثار و نشر ارزش هاي دفاع مقدس استان اصفهان اظهار داشت: امروز دشمن، فرهنگ و هويت نسل جوان ما را نشانه گرفته و با شبيخون فرهنگي به اين نسل قصد دارد تا برنامه هاي خود را پيش ببرد و امنيت کشور را مختل کند اما به لطف خداوند و همت نيروهاي ارزشي و دلسوزان نظام کاري از پيش نبرده است.

 وي افزود: مطمئناً  کارهاي آموزشي، فرهنگي و اقناعي بهترين راه مقابله با آسيب ها و ناهنجاري هاي اجتماعي است و به همين منظور پليس تعامل گسترده اي را با دستگاه هاي فرهنگي و اجتماعي دارد.

 سرپرست معاونت فرهنگي و اجتماعي فرماندهي انتظامي استان اصفهان به نقش سينما، تلويزيون، بازيگران، هنرمندان، ورزشکاران و افراد شاخص و خواص جامعه در الگوسازي نسل جوان اشاره کرد و گفت: امروز مي توان با استفاده صحيح از اين الگوها نسل جوان را در مقابل آسيب ها و تهديدات دشمن مصون سازي کرد.

 سرهنگ طُريفي تصريح کرد: بنابر اعلام وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي  18 دستگاه به صورت مستقيم و 56 دستگاه و مرکز به صورت غير مستقيم در زمينه هاي فرهنگي فعاليت دارند که با مشارکت اين دستگاه ها و نهادها مي توانيم جامعه اي سالم و به دور از هرگونه ناهنجاري و آسيب را رقم بزنيم.

 سرپرست معاونت فرهنگي و اجتماعي فرماندهي انتظامي استان اصفهان به رويکرد فرهنگي و آموزشي پليس براي مقابله با آسيب ها و ناهنجاري موجود در جامعه اشاره کرد و اظهار داشت: با همين رويکرد 287 مربي آموزش همگاني را تربيت و به محافل و مجامع مردمي، مساجد، مدارس، فرهنگسراها، کارخانجات و ادارات اعزام و شهروندان را با جرايم و آسيب ها به ويژه آسيب هاي فضاي مجازي آشنا مي کنيم که با استقبال خوبي نيز همراه بوده است.

 وي با بيان اينکه شعار معاونت فرهنگي و اجتماعي فرماندهي انتظامي استان اصفهان "هر يگان انتظامي،  يک پايگاه آموزش همگاني" است گفت: در راستاي همين شعار تمام يگان هاي انتظامي را به تجهيزات آموزشي و کارشناسان مجرب و حاذق در زمينه هاي آسيب هاي اجتماعي مجهز  کرديم.

سرهنگ طُريفي خاطر نشان کرد: پليس امروز متفاوت تر از پليس سالهاي قبل است و متناسب با شرايط روز در حوزه فضاي مجازي نيز با قدرت ورود پيدا کرده و محتواهاي آموزشي در خصوص آشنايي با جرايم و آسيب ها و ناهنجاري ها را در اختيار کاربران فضاي مجازي به ويژه خانواده ها و جوانان عزيز قرار مي دهد که معتقديم نتيجه اين اقدامات به کم شدن هزينه ها و کاهش ماموريت هاي پليس منجر خواهد شد .

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها